Mamma!

Detta skrev min mamma till mig på julafton, och la i min strumpa tillsammans med ett paket.

"Ville bara tala om hur mycket jag älskar dig..! En mer underbar dotter än du kan man bara inte få..!

Cornelia !
God jul och gott nytt år
Önskar mamma (och grattis till ditt jobb)
Kram Puss Kram
Puss --> (Den var från Tea , för hon håller med!)"


Vad tusan hade jag gjort utan henne? Det är hon som stått vid min sida oavsett vad som hänt. När man blir sjuk och har det jobbigt, stannar bara de som verkligen älskar en kvar ! Därför har jag så få vänner nu, för under tiden jag varit väldigt deppig har jag inte orkat skaffa nya. Men hellre färre äkta vänner än många falska!





Kommentarer
Postat av: T

Åh, va gulligt skrivet! Ja, så är det verkligen, när man är/varit sjuk så vet man vilka som är ens riktiga vänner.
Kraam

2007-12-27 @ 14:29:34
Postat av: Malin

Lovely :)

2007-12-27 @ 16:42:15
URL: http://majoli.blogg.se
Postat av: Kristina

Det var jättegulligt skrivet :)
Jag har också en jättebra relation med min mamma och precis som du vet jag inte vad jag skulle göra utan henne!

2007-12-27 @ 18:05:34
Postat av: Lexie

Gud vad fint sagt :D

2007-12-27 @ 21:05:37
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0