Madeleine McCann

Det är sjukt hur denna lilla flicka fortfarande kan vara borta. Att ingen sett henne, inga direkta spår eller människor som sett henne. Det är som att hon gått upp i rök. Nån måste ju ha sett att någon gått in på hotellet och sett skum ut? Eller får man bara gå in på ett hotell sådär? Och är inte där mycket folk? Någon måste ha sett!!
Jag vet inte varför jag skriver om detta... eller jo. Det är snart jul. Tänk på Madeleins familj som ska "fira" jul utan sin lilla dotter. Hur känns det att inte veta om ens dotter lever eller inte? Plågas eller inte? Hur orkar dom fortsätta leva? Jag kan knappt föreställa mig hur det skulla kännas.

Och all denna uppståndelse över detta fallet. Är inte det otroligt? Och då menar jag otroligt som positivt. Alla vet vem McCann är. Alla vet hur Madeleine ser ut. Alla vill hjälpa. Men ingen kan göra något. Förutom de som är skyldiga förståss. För någon måste väl vara skyldig till detta? Det finns någon där ute som VET var Madeleine finns. Och det känns absurt. Sjukt.

Jag hoppas att denna söta lilla flicka lever, och snart kommer till rätta. Att hon minns sin familj som älskar henne över allt annat.
Jag hoppas på ett lyckligt slut!!! För någon gång brukar det lösa sig, på ett eller annat sätt.
Tänker på meningen hennes föräldrar sa. "The only thing we wish for christmas, is Madeleine."



Kommentarer
Postat av: josse

hade varit hemskt om det är så som dom trodde i början. att hennes föräldrar dödat henne..

2007-12-22 @ 16:21:56
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: Jossan

Tyvärr tror jag det är så att hennes föräldrar har dödat henne!! :(

2007-12-22 @ 17:03:53
URL: http://regnblomma.blogg.se
Postat av: Kristina

Jag vet inte vad som har hänt henne, men jag hoppas att det inte var hennes föräldrar som dödade henne!

2007-12-22 @ 18:38:01
Postat av: Alexandra

Hennes föräldrar råkade av misstag mörda henne med sömnmedel och försöker nu dölja det.

2007-12-22 @ 18:59:11
Postat av: iris

tjänna! men e det inte så att man redan vet att det typ är hennes föräldrar som döda henne?? typ på hotellet innan dom drog ut på middag på kvällen. men att man typ inte kan ta fast dom för att man har för lite bevis. shitt va illa om det är så! btw fan va najs att du har kommit med på topplistan! ha de så bra o god jul! puss fannys kompis iris!

2007-12-22 @ 19:57:37
Postat av: Thepreciousgirl

Alla: Jag tror verkligen inte att hennes föräldrar dödat henne.. det verkar bara fööör sjukt! :S Usch.. hoppas inte iaf!!!
**
**
iris: trevligt att du hittat hit :) God jul på dig med! Puss!

2007-12-22 @ 20:33:51
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: elin

jag tror heller inte att det är hennes föräldrar som mördat henne, liksom varför skulle dem göra det? kollade på videon & kunde inte låta bli att gråta, helt sjukt. man tänker att en människa kan bara inte försvinna, men se bara på han som kom tillbaka efter 5 år eller vad det var. jag tror iallafall att madeleine fortfarande lever, att någon sjuk människa har tagit henne.

2007-12-23 @ 00:24:24
URL: http://littlesiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0