Liten lista

Matvanor:
Bästa maträtt?
Sushi
Bästa dryck? Vatten eller en latte
Hat dryck och maträtt? Ren starksprit och korv!
Bästa alkoholdryck? Bacardi, söta drinkar och likörer
Använder du smör på smörgås? Ibland... oftast inte
Smågodis eller "färdiga påsar"? Smågodis (naturgodis)
Favoritglass? Mjukglass


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
1000, ibland mer, ibland mindre
Har du mer skor än kläder? Nej! Men jag har runt 13-14 par skor
Favoritplagg? Leggings med oversizetröja
Hatplagg? Tajta överdelar

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli? Ingen aning faktiskt...
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja super!
Är lönen viktigast? Absolut inte! Folket och själva stämmningen är MYCKET viktigare.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Hus (radhus)
Framtidsplaner med boende? Vill gärna ha ett eget hus, men det lär jag inte ha råd med i första laget =P
Litet eller jätte stort? Lagom
Drömboende? Ljust och fräscht!
Landet eller mitt i stan? Nått mitt emellan
Mysigt eller sterilt? Mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej men vill ha 2

Är otrohet okej? Otrohet är jävligt fegt, och så jävla ÄCKLIGT!!!!
Älskar du någon? Jag älskar min familj och släkt och min vän Fanny
Betyder familjen mycket för dig? Min familj betyder väldigt, väldigt mycket för mig!!!
Tycker du om att dricka dig full? Haha. Det kan vara kul ibland ja.
Hemmafest eller "gå ut på krogen fest"? Gå ut på krogen. Trevligare att träffa nya människor!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Såg dig på stan idag, Malmö. I lagerhus. För det var väl du ? xP Var massa nära på hälsa, men tänkte att det kanske skulle vara lite påträngdt. ^.^ Du är jättevacker, det ska du veta :)

2007-12-08 @ 17:52:43
URL: http://matkriget.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

sanna: oj!!! gjorde du :P shit vad läskigt. Ja jag var där så det måste ha varit jag. Hade jeans o skinnjacka om du minns :P HAH! läskigt :P synd att du inte hälsade!

2007-12-08 @ 18:06:14
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Kristina

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Jag älskar när du skriver sådana listor. :P De är roliga att läsa.
Kram

2007-12-08 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0