Kärlek?

Vet ni något bra som går på tv ikväll? Själv ska jag (såklart) se Bonde Söker Fru klockan 20:00. Igår valde de sina favoriter, och idag ska de åka på sin kärlekssemester! Så himla kul att de verkligen hittade någon de tyckte om. Så himla härligt att se! Jag vill också vara kär... tycka om någon. Känna den där känslan alla snackar om, den speciella känslan. Ibland känns det som att jag ska vara ensam resten av mitt liv. Men alla hittar väl någon? Det finns väl någon för alla?

Jag har faktiskt aldrig haft ett seriöst förhållande. Många tror det. Jag vet inte varför så många tror att jag har haft jättemånga killar. För utseendet är ju inte allt. Och jag är inte jättekräsen när det gäller killars utseende, sålänge de är rena och fräsha förståss, haha. Och man ska ju helst tycka om det man ser. Men en kille behöver inte vara perfekt, för det är ju inte jag heller.
Minns när jag var runt 13-14, min första kärlek. Jag var kär som attan! Och jag vet att jag var kär på riktigt, eftersom jag fortfarande ibland kan tänka på honom. Det är fan sjukt! Men så sant. Han var en "badboy". Musik-kille. Spelade och sjöng egen musik. Lång, smal och lagom söt. Rent ut sagt så jävla sexig. HAHA! Jag var så fruktansvärt kär i honom... och han tyckte om mig också. Men det stämde inte. Vi hade inte samma intressen, men jag ville inte riktigt acceptera det. Vi var tillsammans första gången i kanske 5-6 veckor, sen uppehåll nån vecka, sen tillsammans igen, sen uppehåll, sen efter ett bra tag tillsammans igen... så höll vi på jättemånga gånger. Men nu i efterhand känns det bara som han drev med mig. Och kanske gjorde han det? Jag blev i alla fall superledsen varje gång vi "gick skilda vägar". Det var även då min ätstörning började.

Minns att han kommenterade att jag gått ner i vikt och att jag blivit jättesmal, och då vägde jag mycket mer än nu, och var mycket kortare. Sjukt! ÅH! Får sån flashback nu... alltså han var världens bästa kyssare ;D Har aldrig kysst nån så bra, faktiskt.

Sen dess har jag bara haft killar lite till och från. Några snabba förälskelser och ragg. Jo, en till kille var jag kär i. Och han är min vän nu... och har varit det i flera år. Men det kommer aldrig bli nåt, det vet jag.

Hahaha, nu när jag väl är inne på killar kom jag att tänka på en grej. Jag var på en klubb i Malmö för några år sen, med en gammal vän. Jag var rent desperat den kvällen, och inget var planerat. Gissa hur många jag raggade upp? GISSA! Pampadam... 12 stycken!!! Fyfan säger jag bara. Kan ju tala om att jag var jävligt sjuk dagen efter. Mår illa när jag tänker på det, för tänk så mycket bakterier ?!?! ÅÅÅÅÅÅH! My god...

Jaja, sånt får man ta. Man måste ju leva lite som ung, testa på grejer och ha roligt. Sålänge alla är med på det och att ingen kommer i kläm och blir sårad så är allt tillåtet enligt mig.
Kanske är det så att jag är lite rädd för att bli sårad av killar? Med tanke på vad jag växt upp med angående min pappa. Jag tror det är så att jag dissar killen innan han hinner dissa mig... eller jag TÄNKER så i alla fall. Not good! Men jag lär mig väl att lita på dom. Hur nu det är möjligt?

Oh god! Vilket långt inlägg. Haha!
Ska sluta nu, bara fick sån flipp.
Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi vad gullig du är!:) Det skulle vara spännande att se hur du har sett ut från år till år.. Har du bilder?

2007-12-13 @ 20:57:28
Postat av: erika

haha, fan vad skön du är som ragga upp 12 st på en kväll. Håller med personen åvanför mig , skulle vara roligt att se hur du såg ut och hur du har förändrats stegvis
i utseende : )

2007-12-13 @ 22:45:57
Postat av: Mindy

Kul att läsa lite om dina erfarenheter :D

2007-12-16 @ 23:33:03
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0