Jamie Lynn Spears är gravid

image742

Jamie Lynn Spears 16 år är gravid. Hon berättade först för sin bästa vän, och två veckor senare sa hon till sin familj att hon är gravid. Britney fick dessvärre inte reda på det av Jamie, utan istället samtidigt som nyheten spred sig i media. Britney är förstås chockad och vill inte uttala sig just nu, utan håller sig hemma i sin lyxvilla i Beverly Hills.

Vad tycker ni om detta? Visst, hon får ju välja själv. Men när Jag var 16 år var jag ju bara barnet. Det är ju en sak om hon planerat det, och verkligen vill ha barn och har tänkt igenom allt till 100%, men det tror jag knappast hon gjort faktiskt...
Tycker bara det är sorgligt att hon kanske går i sin storasysters spår , för ni vet väl hur det gick med Britney och hennes barn? Och britney är ändå vuxen... kanske Jamie är mer mogen ? Vad vet jag... jag spekulerar bara. Men personligen tycker jag det är lite sjukt.
Vi får väl se vad som händer härnäst. Det kanske inte ens är sant? Man vet ju aldrig med media nuförtiden...



Kommentarer
Postat av: kajsa

sant,
men är ud verkligen säker på att det stämmer? alla gillar ju att ljuga och sådär?
detta kanske är en liten privat fråga, ehe men är du oskuld?
älskar dinblogg!!!

2007-12-22 @ 10:31:34
Postat av: Matilda

:O Palla barn när man är 16!

2007-12-22 @ 10:43:56
URL: http://livetenligtmatilda.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

kajsa: nej som jag skrev är det ju inte säkert att det är sant. Vi får hoppas på att det inte stämmer :P

Hehe, jo det var ju en himla privat fråga. Varför undrar du det? Men nej jag är inte oskuld.
Tack ! :D Jag älskar mina läsare ! ;)
**
**

2007-12-22 @ 11:29:45
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: josse

nu vet vi ju inte vad som har försigått i hennes huvud, det kan ju ha varit planerat och genomtänkt. men hennes syster borde ändå vara ett avskräckande exempel.. ganska korkat enligt mig. även om hon har en pojkvän som hon bor ihop med och har varit tillsammans med länge.. hon är vad 16-17 år? inte så vanligt att sådana förhållanden håller livet ut och inom ett år kan hon sitta där själv med sin unge och voilá, en ny britney! det lär ju media gilla om inte annat.

2007-12-22 @ 11:58:35
Postat av: serioh

alltså jag tycker inte det spelar nån roll om hon är mogen eller inte, är man 16 ska man inte försöka få barn. även om man nu skulle lyckas ta hand om det så missar man en så sjukt stor del av sin ungdom som man aldrig kommer få tillbaka. hur mycket man än "tänkt igenom det" så har man inte den livserfarenhet som jag tror man behöver. personligen tycker jag det är nästan värre om hon tänkt igenom det till 100% och planerat det än om hon råkat bli gravid och funderar på att beh¨lla det. att planera det när man är 16 är ju sjukt och sorgligt.

2007-12-22 @ 12:38:08
Postat av: anna

Jag tycker det är rätt ironiskt att mamma spears har skrivit en bok om barnuppfostran. haha =X

2007-12-22 @ 13:51:28
Postat av: kan inte låta bli att läsa fast jag stör mig

haha, är du seriös när du skriver på det här sättet om kändisar? typ det du skrev om nicole richie för ett tag sen..ah, suck.

2007-12-22 @ 18:02:15
Postat av: johanna

jag tycker att det är för tidigt att få barn, men hon är riktigt stark som inte gör abort, vilket hela västvärlden tycks förvänta sig utav henne. att bli gravid är lätt om man har sex, trots skydd, så jag tycker hon inte är oansvarsfull, hon tar sitt ansvar!

2007-12-22 @ 19:26:39
Postat av: Thepreciousgirl

"kan inte låta bli att läsa fast jag stör mig": nej allt jag skriver i bloggen är oseriöst.

Vad tror du? :P
**
**

2007-12-22 @ 20:31:25
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: RASA

då man är 16 är man för ung! 15-20 år, de är då man har som roligast i sitt liv sägs de! man skall ha roligt med kompisar,nära och kära. inte sitta hemma och sköta om ett barn!
men eftersom det verkar som om hon ska behålla det, så hoppas jag hon blir en bra mor!

2007-12-23 @ 13:00:25
URL: http://sara91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0