Jag är definitivt en "slösa"

Jag sitter redan och planerar vad jag ska köpa när jag får min första lön. Är jag störd? Svar, JA! Har varit inne på Victoria's Secret.com i typ en timme och sparat saker i "önskelistan" som jag ska köpa. Kom upp i 4800 kr. Och så frakten också, som är svindyr. Så över 5000. Haha. Jag MÅSTE ha problem! Men vad ska jag med pengar som bara ligger och skräpar? =P Och jag tycker jag är värd "lite" shopping. HAHAH!

Någon mer än jag som shoppar upp hela lönen? (Förutom ni som bor själva såklart...) Men jag ska försöka ta mig i kragen...sen! ^^
image623



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Var så förut. Shoppade upp alla pengar jag hade. Men sedan kunde jag inte betala räkningarna. Så nuförtiden går hyran och räkningarna före och sedan är det tyvärr inget kvar för shopping. Men om jag kunde skulle jag också shoppa loss!!

2007-12-11 @ 22:17:38
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: serioh

jag shoppar upp hela lönen... ändå känns det inte som jag köper så jättemycket kläder, fast det gör jag ju tydligen. men sen köper jag mina saker själv i mataffärer och så oftast för jag vill ha mina egna grejer här hemma.

2007-12-11 @ 22:32:33
Postat av: josse

brukar bli så med första stor summan pengar man får. jag är skitdålig på att spara men inser nu hur mycket man verkligen vill ha som inte går att köpa med bara en månads lön. kom på något som du vill spara till och börja på en gång, en dag står man där utan jobb och då kan det vara bra att ha en början till att kunna nå sina mål iaf. körkort? utomlandsresa? kanske redan börja spara att man kan köpa fina möbler till första lägenheten?

2007-12-11 @ 22:36:35
Postat av: Tu Madre

Men det är klart du ska shoppa om du kan :)

2007-12-11 @ 23:33:43
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: johanna

brukar du behöva betala tull från victorias secret (eller när du shoppar kläder online från usa?)

2007-12-12 @ 11:28:49
Postat av: Thepreciousgirl

Johanna: ja jag fick betala det sist. Blev typ ytterligare 200 kr.. men det va det värt ;)

2007-12-12 @ 11:46:40
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0