Hejhejhej!

Guuuuuuuuuud vad jag sov hårt inatt. Helt underbart!! Vaknade helt utvilad och sugen på frukost. Åt fullkornsflingor med havremjölk, en skiva rågbröd med skinka och ett äpple. MUMS! Frukostmat är det bästa som finns.
Idag händer inget speciellt för min del. Antagligen ska jag beställa tid till klippning, städa mitt rum, och kanske julpynta lite. Har knappt julpyntat än, men bättre att vänta lite så man inte tröttnar på julen redan! Fast nja, jag tröttnar nog aldrig... ;)
Underbart väder idag också! Solen skiner. Kanske blir en skön promenad till den lilla skogen med Tea. Hon älskar att springa lös där!

Imorgon börjar jag ju på det nya jobbet också. Klockan 9:00 ska jag vara där. Vet inte exakt vilken av lägenheterna det är, så måste ringa och fråga vilket nummer... men det gör jag imorgonbitti. Undra vad det är jag kommer få göra? Antagligen nått kontorsarbete. Men vad gör det? Jag är överlycklig som ens fått ett jobb! Vill jobba så mycket jag kan, så jag kan betala hem till mamma också. Det behövs!! Ska spara ihop massa pengar också så vi kan resa tillsammans. Vi har ALDRIG rest till nått varmt skönt ställe tillsammans. Jo när jag var jätteliten. Då var vi i Italien. Min storebror, jag, mamma och pappa. Vid lutande tornet i pisa =) Synd att jag knappt kommer ihåg nåt!

Men ja, en resa vill jag bjuda min mamma på. Vill bara att hon ska få njuta lite hon med! Hon som jämt stressar och mår dåligt... förresten så är hon sjukskriven denna veckan. Hon har nått virus nu IGEN. Hon är alltid sjuk! =(

Jaja. Har smörjt in mig med brun utan sol idag, jag hatar att vara blek som ett lakan!! Lunch idag blir blodpudding, det blev över lite sen igår. Gott =)

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: lilla ja

Lycka till på jobbet i morgon då! Nån bra BUS att tipsa om? Jag har bara tetsat doves bus-lotion, men den färgar ju av sig
på kläder & isängen och allt, hopplöst...

2007-12-04 @ 11:10:54
URL: http://littlemes.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

lilla ja: Jag använder den. Men man måste låta den torka in innan man tar på sig kläder och så. Annars använder jag Lumene Selt tan foam. Det är skum istället för kräm :) Den är svår att få jämn, men färgen är jättefin! Vet att apoteket ska ha bra. Fråga där! :)

2007-12-04 @ 11:32:43
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: lilla ja

Haha, ja jag kanske är för snabb med att klä på mig / lägga mig i sängen, men va fan, har ingen lust att springa omkring näck hemma ilägenheten =) TOM katten skulle springa & gömma sig =)

2007-12-04 @ 11:40:41
URL: http://littlemes.blogg.se
Postat av: rebecca

var ska du jobba?

2007-12-04 @ 12:14:53
URL: http://mywayback.sprayblog.se
Postat av: Thepreciousgirl

rebecca: på ett företag. Ska få veta mer imorgon!

2007-12-04 @ 13:57:08
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Victoria

Det förtjänar ni.. att resa någonstans rikgit varmt och skönt.. ni tillsammans.. Ha det så kul på jobbet :D

2007-12-04 @ 16:32:01
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0