Godkväll !

Har spelat sällskapsspel med familjen ikväll och min storebrors flickvän. Guinnes Rekord-spel. Haha! Skitroligt. Skulle göra en utmaning mot min storebror... man skulle slå höger hand på vänster fot och tvärtom i en hel minut. Jävlar vad jobbigt!! Haha. Men lite motion behövs ! Gjorde 100 stycken på 1 minut. Woho. Men min bror vann med 133. Hahaha. Shit vad jag skrattade.

Ska snart se på Keeping up whit the Kardashians med mamma. Hon älskar sånna serier, precis som jag. ;D Det börjar 22:05 på E! Channel. Inte missa!

Ska beställa tid hos frisören på måndag i alla fall. Antagligen kommer mitt hår se förjävligt ut efter de första blekningarna, men what the fuck. Bara det är fint till vår/sommar. Får väl gå med diadem, mössor eller pannband tills det blir bra. Jag har ju ett otroligt tåligt hår också, så det ska nog gå bra.

Ha en bra kväll allesammans!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0