Fredag

Gick upp halv sju, usch det är inte kul. Men jag måste få ta det lungt på morgonen, annars mår jag bara dåligt och blir skittrött resten av dagen. Kommer vara så trött när jag kommer hem från jobbet och sen psykologen. Men jag ska orka, det gör jag. Bara jag inte går och blir sjuk som min lillebror och min mamma. Båda är hemma från jobb o skola. Jag själv är nästan aldrig sjuk. Kommer inte ens ihåg sist jag var det. Jo i somras efter kreta var jag jättesjuk med feber och förkyldning. Sen dess har det inte varit nått allvarligt. Men jag lär väl bli det nu när jag sitter och säger såhär... haha!

Vet inte om jag pallar göra nåt i helgen. Jo nåt ska jag ju hitta på. Men jag måste sova ordentligt och vila mycket. Inget festande eller så, bara vila, dricka te och äta nyttig mat.

Det är den 7:e idag och jag har inte öppnat en enda lucka i chokladkalendern. Men vad gör det? Haha! 7 till godo då ju. ;D Nej men jag funderar på att ge den till min lillebror. Han har mer glädje av den än mig. Jag ser ingen anledning i att äta choklad varje dag bara för att. När man inte ens är sugen? Nej... men bror min är alltid sugen. haha!

Nu måste jag klä på mig och göra mig iordning. Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag råsatsa inatt och åt uppp nästan hela min >.

2007-12-07 @ 08:54:52
URL: http://analiv.blogg.se
Postat av: rebecca

du kan ge den till mig! det hör till december!

2007-12-07 @ 09:17:02
URL: http://mywayback.sprayblog.se
Postat av: Linda

Nä, tyckte inte det heller var någon idee att köpen en sån kalender och äta något onyttigt varje dag "bara för att". Så jag skippade en sån helt och hållet.

Vetduvad? Jag har 1400g färska dadlar i kylen *retas lite* ;)
Köper dem i en såndär kartong á 700g. Finns på Willys och Coop och Netto. Kanske någon mer stans, donno. Kostar ca 25:- för 700g, så det är ju betydligt billigare än lösvikt. :D Ett litet tips bara ;)

2007-12-07 @ 09:34:29
URL: http://lindarebecca.blogg.se
Postat av: Jossan

Har du glömt vår julshopping virrpanna? Ringer dig i eftermiddag och kollar av om du fortfarande är på. Och du, det är helt okej om du känner att du inte orkar....men det hade varit kul att träffas.

2007-12-07 @ 09:37:56
URL: http://jossans.bloggagratis.se/
Postat av: Thepreciousgirl

Linda: I knoooow! :D Jag köper också sånna. Har också två paket med 700 gram dadlar vardera. MUMS!!!
**
**
Jossan: AH! I knew it. Det var något jag glömt :P Klart vi ska det. Jag är på! Skitmysigt ju!

2007-12-07 @ 11:25:53
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0