18 december

Bara 4 dagar till jag måste jobba, sen är det lite ledigt. Min första lön kommer på fredag också! Skönt att få den innan jul istället för efter. Som jag sagt innan ska jag beställa grejer från Victoria's Secret. Tycker jag är värd det! Sen ska jag spara mycket, så att jag kan resa i sommar och kanske nästa vinter. Hade så himla gärna velat bjuda min mamma på en solresa. Vi har aldrig kunnat resa allihopa förut, bara när vi var små. Så jag tycker det är dags nu. Och hon om någon är värd lite avslappning och njutning!

Pappa ringde igår. Han ville prata med mig men jag sa att jag var upptagen, för jag orkade verkligen inte just då. Hade precis satt mig ner för att se på Julkalendern, så mamma sa till honom att jag skulle ringa sen. Men jag ringde aldrig. Äh, struntsamma. Han ska tydligen komma imorgon och "fira jul" eftersom vi inte träffar honom annars. Han ska väl ge lite julklappar och så, antar jag. Men jag förväntar mig ingenting!

*Gäsp* nu ska jag göra mig färdig. Stor kram!

Kommentarer
Postat av: S A R A

godmorgon ha en 3vlig dag!

2007-12-18 @ 07:07:10
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: camilla

vilken sida beställer du victoriakläder??
kram

2007-12-18 @ 12:08:27
Postat av: Thepreciousgirl

camilla: deras hemsida såklart =) victoriassecret.com

2007-12-18 @ 12:36:56
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Camilla

Shit vad dyrt allting var på den sidan.. det har man ju inte råd med =)
varför gillar du dem kläderna så mycket?? bra kvalite?
kram

2007-12-18 @ 15:25:46
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: Dyrt? Tycker du? Dollarn är ju riktigt låg nu :) Där är inte mycket dyrare än h&m.
Ja det är otroligt bra kvalitet, och allt sitter som smäck! Och så är ju allting så himla snyggt, mysigt och samtidigt sexigt :) Underkläderna är underbara!

2007-12-18 @ 15:28:03
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Camilla

oj då har jag fattat helt fel.. trodde det var euro haha! hur läser man av det?? hur är frakten och så för det är väl från USA??
kram

2007-12-18 @ 19:52:39
Postat av: Thepreciousgirl

camilla: Du gångar med 6,4 eller vad nu dollarn står i. Det kan man se på ekonominyheterna ;) Japp det är från USA. Frakten är dyyyr! Typ 300 kr, om inte mer.
Kram

2007-12-18 @ 20:19:26
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Camilla

okej.. då blir det ingen beställning därifrån då..

2007-12-18 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0