Smile

Lite bloggande idag känns det som, fast ändå inte. Äh, skitsamma. Imorgon ska jag faktiskt till stan och shoppa. Känns som en bra start på året! Uppdatera garderoben lite med fina och bekväma kläder. Tänkte kolla in de glansiga leggingsen på Gina, fina baslinnen, skor på Zara, smink på Face, stentvättade jeans från Weekday och kanske lite vårmode. I tisdags när jag var och skulle shoppa hittade jag ingenting. Men jag var rätt stressad och uppe i varv att jag bara ville hem. Då funkar det inte.

Mitt enda nyårslöfte i år är att ta hand om mig själv bättre än jag gjort den senaste tiden. Det borde jag faktiskt kunna hålla. Det är en viktigt grej. Gör jag inte det kommer jag aldrig komma vidare i livet. Är man själv inte hel i själen är livet inte speciellt roligt att leva. Men tänk egentligen så mycket livet har att erbjuda... det finns så otroligt mycket att uppleva! En sak jag saknar väldigt mycket är att skratta. Liksom riktigt asflabba. Känna hur tårarna börjar rinna nerför kinderna och hur magen krampar. Att skratta är så himla viktigt! Ibland försöker jag le lite smått när jag är ute. Det känns så mycket bättre när man har ett leende på läpparna. Skratt och leenden smittar!

Hoppas ni haft en bra första dag på detta året!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag köpte de glansiga leggingens på gina, skit fina! Men visst finns det ett par lackleggings med? Eller har jag fel?

2009-01-01 @ 22:22:16
Postat av: Sara

åh, det låter finfint alltihop=) är också riktigt shoppingsugen!

jag undrar en grej.. vilken grundskola gick du på?

ha det bäst

kram<3

2009-01-02 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0