Lördag

Idag kommer jag inte blogga speciellt mycket. Har ingen ork eller lust. Att visa sina innersta känslor i en blogg kan slå tillbaka på en. Oh yes. Tänk ändå att jag delar med mig av allt dehär för 700 läsare. Det jag inte förstår är hur vissa tror att det är okej att skriva vadfan somhelst bara för det. Men det är så det är i detta samhället. Visar man sig svag blir man stampad på, oavsett vad det handlar om.

Det blir Malmö idag. Igen. Ska fika med min storebror och mamma. Behöver komma ut och göra något, och jag orkar inte bara sitta här och tänka på mat, mat, mat. Frukosten åt jag precis som jag skulle. Gröt med skivad banan, valnötter och sojamjölk, en ljus macka med messmör och sallad. Tar väl någon macka i stan. Jajaja, inte tänka på mat var det ju!

Vill tacka för all peppning jag fick av så många i föregående inlägg. Alla förstår inte men det är ju klart... som jag säger hela tiden skriver jag inte ens 1/5 av allt som händer... hade jag gjort det hade de flesta sagt "oj... shit... men gud..." jaja skitsamma.
Hoppas ni får en bra dag!! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0