Gamla bloggdesign

Haha vet ni. Imorgon kanske jag (och alla andra spotlife-bloggar) får tillbaka min gamla design igen. Det är något klydd mellan blogg.se och spotlife som jag inte förstår mig på. Men det är i alla fall vi bloggare som drabbas. Tråkigt! Men bli inte rädda om min blogg ser ut som fan imorgon! Haha. Minns inte ens hur min gamla design ser ut... omg. Pinsamt!! ^^ Men det ska nog lösa sig så att jag och de andra får tillbaka våra fina bloggdesigner igen :)

(Verkar som vi får behålla våra bloggar. Thank god!)

Kommentarer
Postat av: Good girl

verkar inte ha hänt något alls med designen :) inte än iaf...

2009-01-03 @ 09:29:50
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0