Fredag och Idun

Idag ska jag till Idun. Känns längesen jag var där sist, ändå är det bara 7 dagar sen. Kan äntligen komma dit och visa alla uppgifter jag gjort och det känns såklart bra. Vägningen ser jag mindre fram emot. Tänk om man slapp. Så skönt det vore. Men det ingår som jag sagt förut i behandlingen. Och även ifall jag hade sluppit se och veta vad jag väger, så är det ett slags kontrollbehov jag har. Ska någon annan veta ska jag också veta.

Nu på morgonen ringde jag vårdcentralen för att kolla upp om jag har någon infektion i öronen. Tyvärr fick jag ingen tid idag men jag ska in där imorgon. Fan också. Kan ju egentligen inte imorgon! ÅHH skit.

Läste en sjuk sak på Expressen igår. Det är "rea"bröstförstoringar. Alltså va? Det låter sjukt i mina öron i alla fall. Jag är inte helt emot operationer, men jag tycker heller inte man ska göra det som för ung. Oftast har man inte vuxit klart då, och det är lätt att ångra sig när man blir lite äldre och "mognare". Sen läste jag också om en hemsida där dom DONERAR bort bröstförstoringar och fettsugningar. Jävla idioter rent ut sagt. Ja ni kan ju läsa själva...

Kanske går en snabbis i stan idag också. Får se! Hoppas ni mår bra. Puss puss



33 dagar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Världen är sjuk! Fast iochförsig lär jag fixa brösten efter att jag fått barn ( om det någonsin händer ). Läste någonstanns att en läkare i usa använder fettet från sina patienters fettsugningar som bilbränsle. Sjukt äckligt, men vilken idé! ;D

2009-01-23 @ 10:00:29
URL: http://annamarian.blogspot.com
Postat av: Sara

Hur gick det :)?

2009-01-23 @ 17:59:00
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0