Sista kvällen som tonåring

Godkväll! Gud jag har verkligen inte gjort något vettigt idag. Det enda är att jag städat och diskat undan allt från igår + gick en långpromenad på stranden imorse. Annars; nada! Men sånna dagar ska väl jag också få ha ibland.

Nu ikväll har jag precis ätit en fruktsallad med mango, päron, äpple, banan och kesella. Ska se på Ensam mamma söker som börjar klockan 20:00 på tv3. Älskar det programmet! Så himla charmigt. Mycket roligare än alla musikprogram som sänds nuförtiden. Idol, Så ska det låta, Sing a long, Musikmaskinen, Singing Bee, Kan du texten. Alltså va? Hur kul kan det vara egentligen?! Nej... jag DISSAR sångprogram!

Satt och funderade lite innan vad jag ska köpa för mina presentpengar... jag tänkte direkt; kläder!! Men alltså... jag borde köpa något annat också. Har ju länge funderat på en bra kamera. En Nikon d60 är jag jättesugen på att köpa, eller någon liknande kamera. Ett stort intresse för mig är ju foto, så varför inte avancera lite? Jag är faktiskt ganska duktig på att få till fina bilder. Jag ska fokusera på att köpa det jag MÅSTE ha i klädväg. Som höst/vinterskor och nya jeans. Höst/vinterskor är så himla svårt... jag hittar verkligen inte några jag gillar. Jag är ju en klack-människa (kan man säga så?). Jag bara måste ha klack, annars känns det skitkonstigt att gå, och jag blir ju så kort. Kanske några stövlar? Fast nja... jag gillar inte stövlar till kjol. WAH! Tjoa om ni hittar några snygga skor, okej? I need help.

Ska kila nu. Ha en bra kväll tjejer (och killar?) !! Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, din är också fin! :)

Då provar jag någon dag, så får vi se om jag tycker om det, men det lär jag nog göra, nötter är ju så himla goda! Får nog köpa jordnötter i veckan eller något, får se om jag hinner. ;D

2008-09-21 @ 19:54:12
URL: http://pitance.blogg.se/
Postat av: elin

Vad mysigt att bo så nära stranden :)

2008-09-21 @ 20:19:35
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: milla

åå vad gott med fruktsallad! :o) Och visst är det gott med fil och nötter/frön/frukt/bär, man kan verkligen strö över vad som helst nästan :o) kram

2008-09-21 @ 21:00:21
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: J U L i A

va trevligt.



öp något som du verkligen behöver eller vill ha. Du har ju redan massa snygga kläder ;) Köp kameran, blir perfekt i thailand ;)

2008-09-21 @ 21:19:01
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTISKRAM:D Hoppas att de blir ett underbart år, och en underbar dag såklart=)

2008-09-22 @ 02:13:03
Postat av: missh

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!



Kramar

2008-09-22 @ 07:51:55
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: C

först måste jag bara säga att jag besöker din blogg så gott som dagligen och inspireras både av dig och dina recept :) känner tyvärr också mkt igen mig i mkt av vad du känner kring mat och liknande.. hursomhelst har aldrig kommenterat förut tror jag, men är lite nyfiken angående en sak, hur ofta är du ute och röjer på krogen med dina vänner? :) händer det ibland att du super dig riktigt under bordet och bara festar loss? stor kram!

2008-09-22 @ 10:29:21
Postat av: linda

GRATTIS!

2008-09-22 @ 10:36:51
URL: http://lindalouisew.blogg.se/
Postat av: Cornelia

C: Inte ofta. Känner inget sug för att festa just nu. Men jag har varit en festmänniska! Har supit mig (för) full en väldig massa gånger... haha. Man kanske inte kan tro att jag varit vild, men jag har en sån sida jag med :) Nu är jag mer för att gå ut på nån trevlig klubb och ta en drink, prata, umgås och dansa. Att gå på värsta röjfesten där varannan människa ligger och spyr... nej den tiden är TACK OCH LOV förbi!



Kram!

2008-09-22 @ 10:46:28
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Saga

Nikon D60 är bara dyr, ska du ha en systemkamera kan du lika bra köpa en D40 som är billigare och precis lika bra.

2008-09-27 @ 17:55:37
URL: http://sagasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0