Köksprylar

Jag älskar köksprylar. Allt från dukar till färgglada maskiner. Har jag varit och köpt en ny skål, tycker jag att det plötsligt är mycket roligare att äta. Precis som ett litet barn... Jag älskar starka färger, små söta barnskedar, muggar och prylar som t.ex en äppelskivare som ni ser nedan. Precis som när jag var liten tycker jag att hjärtformade plättar och figurer på mackan är mycket roligare (och godare) att äta. Man äter ju faktiskt med alla sinnen!
Allt nedan vill jag ha i mitt kök.



Allt är från Ikea förutom köksmaskinerna som är från Kitchen Aid.

Kommentarer
Postat av: kim

jag har två av den där svarta och röda muggen, älskar den, jäääättestor och djup så man kan dricka soppa ur den med :)

2008-09-25 @ 22:08:21
URL: http://kimpandusan.blogspot.com
Postat av: Sanna

åh, jag har den där stora tekoppen, den är helt underbar att dricka ur. Det smakar ju så mycket godare när det är något fint man dricker ur med (:

2008-09-25 @ 22:22:24
URL: http://mondaymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0