Eftermiddag.

Tusen tack för alla gratulationer! Har fått väldigt många sms också, så himla roligt. Trodde typ att alla skulle ha glömt min födelsedag, men icke. : ) Har inte hänt något speciellt idag. Detta är nog den lugnaste födelsedagen jag haft, haha. Men äsch. Så blir det ju när man är sjukskriven och alla andra är på annat håll. På onsdag ska jag i alla fall till Idun på möte och höra vad dom säger. Är ganska säker på att jag kommer få gå där, och hoppas på att det inte kommer ta för lång tid tills jag kommer in. Tror ni dom nekar vissa att gå där?

På onsdag blir det även lite shopping. Ja ni läste rätt, haha. Shoppiiiing! Måste hitta nya jeans. Har hittat ett par från Replay som jag ska testa. Helt sjukt snygga! Vet dock inte om jag kommer gilla passformen. Replay är ju rätt låga i midjan tyvärr, i alla fall de jeans jag testat. Tycker inte om att de sitter så lågt att det känns som man tappar dom, eller visar halva härligheten. Nejtack! Jag ska kolla in Miss Sixty också, de har snygga slimmade jeans.

Förresten, jag har glömt att berätta. Min dator (laptopen) är på lagning!! Ja, den var helt isönder. Moderkortet var paj. Ska ALDRIG mer köpa något dyrt av någon, hur bra de än säger att prylen är. Att inte ha någon garanti för en dyr sak är galet. Tur att jag har en pappa som fixade det... tack! Vi är "vänner" igen. Eller vänner är fel ord att använda. Men vi kan prata med varandra i alla fall. Jag orkar inte gå och vara arg hela tiden, nej. Det skadar bara mig själv.

Jag har en massa idéer på nya frukostar. Tänkte testa en imorse men då blev jag ju serverad av snälla mamma & lillebror. Men de kommande dagarna ska jag fixa lyxiga och goda frukostar som jag ska lägga ner lite mer tid på. Fota fint och lägga upp här i bloggen. Det verkar som ni uppskattar det! : )
Nu ska jag träna och sen mysa med vovvsan! Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis så mycket på födelsedagen! :D

2008-09-22 @ 15:34:21
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: c

Halloj o grattis på födelsedagen! En lugn födelsedag kan vara rätt skönt också...särskilt när vädret ute är upplagt för mys...och det är det idag tycker jag i alla fall. Ang. Idun, ska du dit på bedömning eller är det redan avklarat? Har du varit där innan? Hur som helst så är Ingrid (om det är henne du ska träffa) en väldigt lugn och trevlig kvinna och vill ditt bästa, det kan jag lova dig. Ha en fortsatt bra dag!

2008-09-22 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0