Drömskor

Det kanske märks att jag tycker om svarta och höga skor? Jag är ute efter ett par snygga stövletter nu till hösten. Gärna med snörning! Jag borde kanske inte alltid gå i högklackat, men det är svårt att låta bli. Mina fötter hatar mig, men man blir ju så lång + att skorna är SUPERSNYGGA!




Börjar ovanifrån till vänster.

Roberto Cavalli (drömskorna)
I mocka, Topshop
Vita med öppen tå, Forever 21
Svarta med snörning, Topshop
Svarta med rutig (sjukt trendigt med rutigt i höst!) klack, Asos
Glansiga med smal hög klack, Forever 21

Kommentarer
Postat av: Åse

har ett par liknande, skitsnygga, från skopunkten faktiskt. lagom hög klack så man kan lätt ha dom till vardags :)

2008-09-04 @ 14:44:34
URL: http://aasemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0