Skit

Nu kan jag inte starta min gamla dator heller. Jävla apa!! Seriöst, jag hatar datorer. Ska efterlysa min laptop nu som varit på lagning i 1½ månad. Hur jävla lång tid ska det behöva ta egentligen?!

Kommer nog inte bli mycket bloggande nu då eftersom jag inte får igång den gamla heller. Får låna min lillebrors då och då. Ville bara säga det så ni inte tror jag gått och dött eller något. Haha!

PUSS <3<3

___________________


Haha!! Fan va läskigt. Pappa ringde 5 minuter efter att jag skrivit detta inlägget. Han sa att han precis hämtat min laptop och att den funkar skitbra!! Så jag får den på tisdag. Ooooh i'm happy! : )

Kommentarer
Postat av: asd

Fortsätt blogga på O:! Kommer inte känna mig fullständig om jag inte får läsa dina blogginlägg varje dag.

2008-10-17 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0