Shopping & sushi

Vilken lång dag det blev, men mysig! Haft en del ångest under dagen. Har känt mig så in i helvetes tjock. Är helt chockad över hur jag helt plötsligt känner såhär. Har inte gjort det på länge. Inte såhär starkt. Jag försöker trycka in i skallen att jag mår bättre av att väga mer, att det är snyggare att inte vara skinn och ben. Men det är svårt!! Såå svårt.

Hur som helst var dagen mysig som sagt. Handlade lite nödvändiga saker på h&m. Fick en check därifrån på 50 kr eftersom jag är medlem och fått en himla massa bonus. Det blev en ansiktsrengöring och en kräm från L'oréal och en mascara från Maybelline. Mycket bra grejer! Sen köpte jag två skålar och två äggkoppar i himmelsblå färg, som var halva priset på. Köptes på "Inspiration". Ni får se det imorgon när jag använder dom till frukost. Dom är helt lovely!

Sushi åt vi också. Helt underbart gott som alltid. Jag skulle kunna leva på det. Speciellt rullarna med avokado och sesamfrön, och de med omelett. MMmmmm! Gillar ni också sushi?

Köpte en Aftonbladet idag också, med en resebilaga. Hela 70 sidor om Thailand!!! Jippie! Den ska jag läsa ikväll. Imorgon ska jag till Idun på möte. Tror jag ska träffa nån som blir min behandlare, men jag vet inte. Får se!
Ha en skön kväll. Puss puss





Kommentarer
Postat av: Emma

Mer uppdatering Cornelia! :) Du är bäst!

2008-10-14 @ 17:57:18
Postat av: smilla

din blogg faller mej verkligen i smaken och det ska du ta som en stor komplimang, för jag är kräsen som få.



kram

2008-10-14 @ 18:05:21
Postat av: Cornelia

Emma och Smilla: Tack ska ni ha båda två! :) <3<3

2008-10-14 @ 18:06:40
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Peace out.

Åh ,sushi är det godaste som finns ! :D

2008-10-14 @ 18:07:25
URL: http://ppeaceout.blogg.se/
Postat av: hanna

oh sushi är det absolut godaste som finns! mina favoriter är nigiri med lax, maki med lax, avocado - rullade i sesamfrön.

2008-10-14 @ 18:21:44
URL: http://moshni.wordpress.com
Postat av: KRYCKAN

Mmmm gud vad sugen jag blir nu! Får planera in sushi på veckolistan för mat nästa vecka =)

2008-10-14 @ 18:56:33
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Sara

Åh, sushi, det åt jag faktiskt häromdagen och det är så himla gott!! ;D

2008-10-14 @ 19:49:11
URL: http://pitance.blogg.se/
Postat av: Annis

Wiiieee det är såå bra att få checkar från H&M. Det blir alltid extra kul att handla då :) Sist fick jag 500 spänn :)) LOVE <33

2008-10-14 @ 20:04:27
Postat av: A.

den ansiktsrengöringen är den bästa :)

kramar

2008-10-14 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0