Onsdag 1 oktober

Godförmiddag! Det har inte fungerat att blogga på hela morgonen, förrän nu. Har precis kommit hem från en promenad med hunden. Vi gick i skogen, skönt! Men ganska ansträngande. Blev supertrött mot slutet och nu dunkar mitt huvud. Får ont på lite konstiga ställen ibland. Typ fingrarna, sidan av magen, sidan av låret, ena ögonbrynet. Skitkonstigt! Kanske är p-pillerna? Min kropp kanske vänjer sig vid dom? Äh, jag vet inte, men störigt är det.

Jag hade en kaloriräknarfri dag igår också. Känns verkligen konstigt, men samtidigt himla skönt. Det medföljer ju en del ångest men det har jag ju när jag räknar också, så varför inte låta bli att räkna då? Åt inte så bra igår direkt, men jag tog en macka och ett äpple på kvällen vilket jag sällan gör.

Idag åt jag havregrynsgröt med fruktsalladen från igår och havremjölk. En grov macka med keso, skinka och gurka också. Gröten med fruktsalladen var sååååå gott!!! En dålig bild nedan. Så går det när man går upp före solen!

Ska göra omelett till lunch tror jag. Men jag brukar alltid ångra mig när jag väl står i köket... hehe.
Hoppas ni mår bra denna första dag på oktober! Höööööst!
Puss


Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Jag har typ förätit mig på omelett så gör nästan aldrig det längre. Eller jo, pizzaomelett är supergott.

2008-10-01 @ 12:08:50
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0