Misslyckad utflykt

Hemma igen. Pew! Vilket skitväder det varit idag. Regnigt, kallt och fuktigt. Fryser fortfarande. Tidigare idag åkte vi och storhandlade på Willys, som vi brukar göra typ 1 gång i månaden. Efter det skulle vi till skogen. Fixade mackor och åkte iväg. Mamma sa att hon självklart hittade dit. Jovisst... vi hittade inte till skogen alls. Körde runt som yra turister och hittade en skog, men fel skog såklart. Tog ett foto i alla fall. Men att gå där var omöjligt pga all lera. Skit också! Jag som ville gå i den skogen och ha det mysigt, men icke. Och nära dit är det inte heller, så vi har kört runt halva eftermiddagen. Åt tunnbrödsrulle med skinka och en banan i bilen. Inflykt.

Har inte ätit alls mycket idag! Har helt GRYMT ont i magen pga det. Åt frukost imorse, gröt, solrosfrön, banan, havremjölk, macka med skinka. Sen en tunnbrödsrulle med skinka, ett äpple och en banan. INTE att rekomendera!! Fyfan vad magen värker. Tack och lov ska vi äta tacos snart. Gott!! Hoppas bara magen slutar göra ont...

Ska se om där är någon bra film på tv ikväll. Vi har köpt till filmkanaler till vår viasatbox. Så nu har vi tv1000 och sånt skoj. Te ska jag också hinka i mig så jag slutar frysa någon gång!! Ändå hade jag dunjacka, fodrade skor, halsduk och allt. Fingrarna och läpparna är blå. Brr! Längtar till Thailand <3

Jaja, ni får ha en underbar lördagkväll! Ska ni äta något gott till middag? Vad?



Fin bild jag tog va?

Kommentarer
Postat av: GM

Hallå där =)



Vad tycker du om mitt senaste inlägg, gör jag rätt? Skulle uppskatta din åsikt =)

2008-10-18 @ 17:21:02
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: KRYCKAN

Här blir det en sallad med bl a bacon, champinjoner och ägg, och så någon god hemmagjord vinegrett till det :) Kanske dags att sätta igång med maten snart, det kurrar i magen.

2008-10-18 @ 17:29:25
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Anna

Tråkigt att det blev så fel med utflykten. Vädret hjälpte ju inte heller. Får hoppas ni kan göra om den nångång fast med finare väder också :) Blir riktig husmanskost här hemma idag, köttbullar med potatis. Mums!

2008-10-18 @ 18:07:58
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: Sara

Min dag såg nästan likadan ut! Hann inte äta så mycket idag heller, bara frukost och så sedan en nektarin, eftersom att jag och mamma stod och väntade på hjälp inne på elgiganten, vi skulle köpa en ny större blixt till systemkameran. Sen till middag åt vi också tacos, mums! ;D

2008-10-18 @ 19:25:03
URL: http://pitance.blogg.se/
Postat av: Melly

Hihi det verkar som att det var "taco-lördag" igår! Alla åt tacos! Ni åt tacos, vi åt tacos och mina kusiner åt tacos ^^

2008-10-19 @ 09:39:17
URL: http://mmmellys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0