Måndag

Godmorgon! Idag ska jag till Idun på möte. Har ju börjat öppenvård och ska dit 2 gånger i veckan. Vet inte alls vad som väntar idag, kanske vägning till och med? I så fall ser jag verkligen inte fram emot det. Efter mötet ska jag träffa bästa vännen och luncha på stan. Mysmys!

Känner mig lite förkyld idag... och trött! Kan det vara för att klockorna ställdes om igår? Annars mår jag okej. Lite kämpigt med maten. Inte att äta eller så, men att bestämma mig för vad jag ska äta. Men denna utmaningen vill jag ta, klara det själv, lära mig på egen hand. Jag vill inte att någon gör det åt mig, jag vill själv. De 5 måltiderna om dagen har jag fått in i alla fall. Känns skitbra! Slipper gå hungrig eller känna hur humöret svänger.

Åt en vintrig frukost idag. Gröt med äpplemos, banan, kardemumma, kanel, solrosfrön och soyamjölk. Och en macka med skinka såklart. Äpplemos är så himla gott! Påminner mig om när jag var liten. Hade alltid det på min havregrynsgröt! Så överdrivet mycket också, haha. Honung på havregrynsgröt är också riktigt gott. Testa det!

Nu måste jag kila iväg. Hörs i eftermiddag! Puss puss



+ Bild

Kommentarer
Postat av: Carita

Äppelmos är bäst, hihi! Äter det nästan varje morgon på min havregrynsgröt. (:

Lycka till idag på Idun förresten. Puss. ^^

2008-10-27 @ 08:35:02
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: freja

Hoppas det går bra på Idun och att du får en fin dag.

Många kramar till dej <3

2008-10-27 @ 11:33:17
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag älskar havregrynsgröt, tack för tipset med honung, ska prova imorgon bitti!

2008-10-27 @ 13:58:42
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra
Postat av: carolina

alska appelmos! skont att motet gick sa bra, jag gjorde ocksa sa, det funkade super!

2008-10-27 @ 14:32:49
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: sara

Kanske ful att fråga, men hur mkt vägde/väger du? Och hur lång e du? :D bra att du kämpar på bruden :P kraaaaaaaaam

2008-10-27 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0