Lördag

Yeah! Nu har jag bytt sladd till min laptop. Wiii. Underbart att ha min braiga dator igen!

Var i Malmö idag och träffade min bästa vän. Åt lunch, pratade och gick i affärer. Tänkte ju först gå på bio men vi kände inte riktigt för det idag. Får bli nästa helg istället. Sova över, äta naturgodis och gå på bio. Så himla mysigt!

Blev lite glad idag när två tjejer kom fram till mig på stan och sa att min kofta var jättefin och var jag köpt den. Så gulligt ju! Sånt blir jag så glad av : )

Mår ganska så bra idag faktiskt. Lite kroppsnojja men jag stöter bort det ganska lätt. Ska snart gå och käka något... vet dock inte vad...

Vilket onödigt inlägg, haha! Men vad tusan. Vi hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Carita

Kul att du haft en fin dag, snygging :) kram!

2008-10-25 @ 17:53:22
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0