Torsdag kväll

Godkväll ♥ Kom precis ut ur duschen. Nu hör jag ännu sämre kan jag tala om! Förkyldning + vatten i öronen är ingen bra kombination. Hör inte ens ljudet av knapparna på tangentbordet. Fast ganska skönt att slippa höra för ett tag... finns så mycket man inte orkar lyssna på ändå!

Nu ikväll åt vi potatissoppa. Så himla gott. Mamma gör världens bästa med linser och purjolök. Passar utmärkt eftersom jag är ganska frusen av mig. Har druckit 5 koppar te på 2 dagar också. Wooh! Kanske därför min mage ser ut som en gravids? Eller ja, det känns så i alla fall.

Imorgon ska jag till Idun igen. Känns som jag åker dit hela tiden. Dagarna går så himla fort! Har inte gjort uppgiften som skulle göras till imorgon, men jag tycker den är så svår. Det är en uppgift om acceptans. Villighet och egensinne. Får nog ta den till nästa vecka, för jag känner verkligen inte att jag kunnat göra den bra. Vissa uppgifter är riktigt svåra. Man vet liksom inte om det är känslan eller förnuftet som talar.

Nä, jag ska slå mig ner i soffan med min nya VeckoRevyn och mysa. Hoppas ni får en bra kväll! Pussar



Mitt mellanmål idag. Fruktsallad på banan, mango och äpple + 1 kopp vaniljte.

Kommentarer
Postat av: Author Unknown

Vad gott det ser ut med fruktsallad :)

2008-11-13 @ 19:36:13
URL: http://unacquainted.blogspot.com/
Postat av: alven

varför...skulle din mage se gravid ut pga teet? Fem koppar är inte så mycket på två dar och det är vätskedrivande dessutom. Jag förstår inte riktigt..

2008-11-13 @ 19:48:04
Postat av: Cornelia

alven: För att när jag dricker mycket så blir min mage utspänd. Du behöver inte förstå, men den blir det i alla fall :0)

Kram

2008-11-13 @ 21:32:36
URL: http://annacornelia.se
Postat av: a

Åh :O har alltid undrat över friggs "mild vanilj"te :). Hurdan vanilj är det? :P Är det gott?

2008-11-13 @ 21:34:31
Postat av: Cornelia

a: Det är jättegott!! Ett grönt te med vanilj :) Smakar lagom mycket. Godast med mjölk och något att söta det med. <3

2008-11-13 @ 21:37:23
URL: http://annacornelia.se
Postat av: JOHANNA

Allt på din blogg ser så fräscht ut, speciellt dina mat bilder. Och te är något man inte klarar sig utan på vinterhalvåret.

2008-11-14 @ 00:55:02
URL: http://jowhanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0