My love



Detta är inte min hund på bilden, men jag har en exakt likadan. Kan knappt fatta att hon varit så liten en gång! Hon är liten än, många tror fortfarande att hon är en valp även ifall hon snart blir 3 år. Kan vara svårt att se att det faktiskt är en långhårig Tax, men det är det. En ovanlig teckning också som är otroligt vacker! Åh jag vill ha fler vovvar... små söta glädjespridare som springer runt och leker. Och när de är trötta sover de sött i ens famn... åh, jag kommer aldrig kunna vara utan en hund igen!

+ Bild

Kommentarer
Postat av: Louise

Är också sugen på hund, men jag är inte hemma mycket på vardagarna så det skulle nog inte gå, tyvärr :/ Pussa din hund från mig iallafall!

2008-11-10 @ 17:32:08
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo jag gör dte fortfarande tyvärr :( Både för att jag är rädd för att äta FÖR MYCKET och FÖR LITE.... =S jättejobbigt :(

2008-11-10 @ 20:31:52
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0