Malmö & shopping

Wooh, har varit i Malmö hela dagen och gått runt i affärer! Är riktigt, riktigt trött nu. Huvudet gör så fruktansvärt ont. Usch och fy. Men en bra dag har jag haft i alla fall. Ätit kyckling och matvetesallad på Heavens World = gott gott. Köpte en svart underbar slapp t-shirt på Monki, en foundation och en VIDEOKAMERA! Japp. Jag har planerat att köpa det länge nu. Och idag lyckades jag hitta en + pruta ner priset ganska mycket. Hihi! Är jätteglad. Ska ha den med mig till Thailand och få paradiset på film. Det kanske till och med går att visa lite i bloggen? Jag kanske kan börja videoblogga?! HAHA! "Dagens outfit"... haha nja.

Känns konstigt att inte ha bloggat på hela dagen. Något har fattats liksom. Oh btw, imorse testade jag tranbär. Frysta sådana... och det var BESKT och SURT! Usch. Det gick i alla fall ner med gröten, bananen och soyamjölken. Men nej, det var ingen hit. Men torkade tranbär är en annan femma. Supergott! Får väl försöka hitta torkade istället. Brukar väl finnas i lösvikt?

Fanny kommer hit snart och äter middag. Kanske hyr film sen eller bara myser med något annat. Kanske spelar in en film på oss själva med min nya kamera? Haha, det vore något.

Hoppas ni mår bra allihopa! Pusss!


Snygg va? Valde mellan silver och svart, och det fick bli en svart. Min mobil, laptop och fotokamera är ju svarta, så varför inte följa den trenden...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0