Ny dator!!

God eftermiddag. Vet ni vad jag gjort? Köpt en helt ny bärbar dator av en arbetskamrat. Svingrym är den! HP pavilion. Med fjärrkontroll, jag kan se på dvd filmer, webcam, windows vista... jag kan till och med spela avancerade spel på den!! Woho. Så nu ska mamma få ta över min dator där hemma. Underbart! Har alltid velat ha en bärbar och nu har jag en jättebra för ett bra pris. Är superglad för detta! Kommer sitta halva kvällen och pilla med den, hihi.
Dagen har gått riktigt, riktigt fort också. Klockan är ju för tusan snart 14!! Slutar om 3 timmar. Hoppas det kommer gå såhär lätt för då kommer jag absolut orka jobba heltid. 

Hoppas ni mår BRA! Kanske bloggar nästa gång från min nya dator. Hihi! Ni ska få se den. Den är såååå snygg.

Puss och kram på alla mina underbara läsare!


Kommentarer
Postat av: RASA

åh va kul :D själv skulle jag också ha en bärbar dator : )

2008-05-26 @ 14:24:24
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: e

Hej! undrade var man kan köpa sånna torkade frukter i tärningar nånstnas, hittar inte det!

2008-05-26 @ 14:26:02
Postat av: Cornelia

E: På konsum!

2008-05-26 @ 15:16:41
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Maria

Gud så roligt för dej! Jag är nyfiken på vart du jobbar någonstans : )

2008-05-26 @ 16:39:58
URL: http://blondielogistic.blogg.se/
Postat av: anna

hej! jag undrar en sak. jag har haft anorexi i 4 år. dock har jag blivit frisk nu, men mycket av det som gjorde att jag blev frisk var att jag började koncentrera mig i skolan och bestämma mig för att jag vill plugga till något seriöst, bli något typ, läkare. det gick inte ihop med dålig kost och mycket träning, då hinner man ju inte plugga samt att man inte orkar tänka! men, hur gör du? om du pluggar, hur orkar du? det tar ju mkt energi! (iofs går jag natur) om du inte pluggar längre, hur orkade du? eller brydde du dig inte i betygen ?



undrar bara.. :b intressant att veta eftersom jag själv varit i situationen..

2008-05-26 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0