Mycket på tv ikväll

Ikväll går det en dokumentär om försvunna Madeleine McCann. Hon har nu varit spårlöst försvunnen i 1 år. Dokumentären sänds på tv4 klockan 21:00. Och ja, jag dissar Gossip Girl idag. Palla se en serie som haft typ 2-3 månaders uppehåll, och som bara kommer sända 4 avsnitt till innan pause igen? Nejtack. The Hills slår Gossip Girl med hästlängder tycker jag. Jag följer redan för många serier ändå.
Får se om denna dokumentär kan vara nåt, annars zappar jag väl över till Desperate Housewives!


Kommentarer
Postat av: lisa

hur många timmar sover du per natt? hur många timmar sov du per natt när du vägde som minst? vad är den längsta tiden du varit utan att äta? har du någon gång hetsätit? vad äter du om du blir sötsugen? gillar du mera salt eller söt mat? vad är din favorit dryck? vilken färg är det mest av i ditt rum? vad brukar du läsa för tidningar? hur mycket brukar du vara ute och gå per vecka? hur ofta lagar du själv mat? äter din familj samma mat som du? hur många nära vänner har du? hur bra vän är du med din bror? kan du prata om allting med din mamma? vad är ditt bästa minne från tiden då du mådde som sämst med ätstörningen? vad fick dig att inse att du är sjuk? när började du skriva din dagbok? hur ofta skrev du dagbok och hur mycket per gång, ungefär? med hurdan penna skriver du din dagbok, hur ser din dagbok ut? intresserad :) vad har du vägt som mest i hela ditt liv? vad är det minst du vägt de senaste fyra åren? mycket frågor, men kul om du skulle kunna svara på dem alla idag eller imorgon :) jag är en trogen läsare av din blogg!! KRAM

2008-05-20 @ 19:53:41
Postat av: Cornelia



Lisa: Oh kul med frågor! Ska försöka hinna svara på dom imorgon! :)

Kramis!

2008-05-20 @ 20:01:33
URL: http://annacornelia.se
Postat av: sarah

Men ovärt att det ska gå 2 filmer, 1 dokumentär och 2 serier samtidigt som alla är värda att se:(

2008-05-20 @ 20:01:56
URL: http://sarahlillemor.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker du igen borde göra ett blogginlägg där du skulle svara på flera av läsarnas frågor, skulle det inte vara kul? :P du sade ju att du tycker om att få frågor och svara på dem :) jag har iallafall en del frågor jag skulle vilja ha svar på och märkte att lisa som just skrev hade en hel del frågor.. du är omtyckt av många!! kämpekramar

2008-05-20 @ 20:04:43
Postat av: J U L i A

uusch det är så hemskt! blir så ledsen.

fatta själv om ens unge skulle försvinna

2008-05-20 @ 21:41:51
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Cornelia



Anna: Ja fråga på bara! :)

2008-05-20 @ 21:47:05
URL: http://annacornelia.se
Postat av: AE

Jag själv såg på Melodifestivalen, HAHA! vissa bidrag var ju riktigt svängiga. ;)

2008-05-20 @ 23:39:19
URL: http://anorex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0