Måndag 5 maj

Nu ska jag inte börja med att skriva "åh jag är så trött, fan att det är måndag, jag vill sova inte jobba". Istället ska jag vara positiv, hur mycket det än tar emot.
Det är grymt härligt väder, det ska bli 20 grader idag, jag är inte överdrivet trött, jag åt en god frukost...
En till positiv sak är att vi ska beställa resan till Thailand på onsdag, förmodligen. Underbaaaart! Så skönt när man har det klart, så kan man börja planera lite annat. Jag tänker redan "åh den toppen ska jag ha i Thailand". Haha! Jag lever typ för den resan just nu. Jag älskar att ha roliga saker att längta efter, det förgyller vardagen liksom. Man kan drömma sig bort ett tag.

Mamma ska ringa kliniken jag går till och höra ifall jag kan få träffa en läkare där imorgon som kollar upp min knöl. Måste ha en remiss till sjukhuset så att de kan röntga mig. Tänk sen när jag ska få reda på resultatet... "jag beklagar, men det är en tumör, du har cancer". Jaha, det va det livet det. Nä men nästan... jag kan ju inte utesluta att det kan vara det. Känns som den växt också. Den är nästan större än en ärta nu. Hård och rund. Gaah , panik!

Blä, tiden går. Måste gå nu. Ni får ha en bra dag och jag hoppas solen skiner på er också. Puss

Kommentarer
Postat av: Maya

Det kan vara en broskbit som har lossnat också!

2008-05-05 @ 09:01:28
URL: http://mayahitodit.blogg.se/
Postat av: Louise

Ha en fin dag!

2008-05-05 @ 09:43:05
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, jag upptäckte själv 2 stora smärtande knölar i min ljumske i går på vänster sida, jag ska kolla upp det hos läkaren i dag i höllviken, så får se vad dem säger, kan ju skriav till dig sen om du vill veta vad din kanske kan bero på om man itne får ett svar som du säger att de e cancer. Hehe.. HA en bra dag!

2008-05-05 @ 12:10:11
URL: http://lightinmysoul.blogg.se/
Postat av: e

vad är det för knöl? vart?

2008-05-05 @ 16:18:02
Postat av: Cornelia

e: En knöl jag fått på nyckelbenet, som inte har varit där innan och är rund och stor som en ärta. =/

2008-05-05 @ 16:27:27
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0