Lunch med chefen och bättre tankar

Lunchen med chefen gick jättebra. Vi åkte ner till Skanör och åt på fiskrökeriet eller vad det heter. Jag tog varmrökt lax med mos. Helt sinnessjukt gott! Orkade dock inte så mycket för det är riktigt mättande. Men hur som helst så pratade vi om jobbet och så, han fråga om jag trivs och att jag får jobbar hur mycket/lite jag vill. Att jag inte ska känna nån press alls! Han vet ju om min sjukdom så det är därför jag har lite mer frihet. Känns bra! Sen prata vi lite om Thailand eftersom han var där i vintras och jag ska ju dit med min familj nästa vinter. Det sjuka var att han var på Kata Beach dit vi ska!! Han sa att stranden var superfin och att han såg hotellet som jag ska bo på. Lite sjukt ju!
Nu ska jag helt fokusera på de BRA sakerna i mitt liv. Min underbara familj som består av 2 bröder, min mamma och min lilla hund! Att vi (förutom voffsen då) ska åka till Thailand i 2 veckor om lite mer än ½ år, att jag har ett helt sjukt bra jobb, att det snart är sommar! Det finns så mycket som är bra i mitt liv när jag tänker efter. Har en underbar släkt också med kusiner och andra. Några fåtal vänner har jag också, som betyder väldigt mycket för mig. Äkta vänner är det bästa! Få eller flera, det spelar mindre roll. Sålänge jag kan lita på dom är jag nöjd med de vänner jag har.

Ska försöka tillföra lite positiv anda här i bloggen, haha! Jag behöver det. Ni också kanske?
Hoppas ni mår BRA! Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: sarah

Låter bra! Stay positive vännen, det blir ju knappast jobbigare om man går igenom livet med ett leende på läpparna visst?:)

Älskar fiskrögeriet i skanör förresten, de har/hade nån torskfisk med grillade pilgrimsmusslor sist jag var där som var gudagod! Varmrökt lax är alltid en höjdare med:)



btw, jag vet inte om jag skrev det tidigare, men det där tropical garden i kata, där bodde jag när jag var i thailand:D är det bestämt att ni ska bo där? det var iaf skitbra när jag var där o lär knappast ha blivit dåligt;)

2008-05-13 @ 14:31:40
URL: http://sarahlillemor.blogg.se/
Postat av: Tilda

Helt rätt! Låt alla positiva och ljusa saker i livet ta så mycket plats att det inte finns utrymme för de negativa.



Livet blir precis vad man gör det till och alla människor har ups n' downs, men det handlar om att fokusera på de saker som GER energi och försöka att bortse från de saker som TAR energi.



Ha det fint!

2008-05-13 @ 16:04:06
URL: http://kinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0