Gårdagen!

Vi hade skitkul igår, helt perfekt kväll. Först åt vi en jättegod middag med kycklingklubbor och potatisgratäng. Sen blev det efterrätt. Och jag hade inte tänkt ta något egentligen... men Fanny var där och jag var pepp. Det blev blåbärspaj med vaniljglass. Jag skojar inte, det var fan det godaste jag ätit på RIKTIGT länge. Tog två gånger. MUUMS! Magontet efteråt var det värt. Ojoj!
Sen gjorde vi oss iordning i typ 2 timmar. Lyssnade på Timbuktu och försökte komma igång lite. På bussen in till Malmö var det så jävla dött, så det kändes lite tråkigt... men vi åkte helt enkelt för tidigt. Fick stå och vänta i 40 min innan de släppte in... drygt!
Jag hade faktiskt inte varit på Slagthuset förut, och det var riktigt grymt! Stort med många olika barer, sittplatser och DJ:s. Vi dansa, drack nån dyr drink och snackade med lite folk. Där var dessvärre inte så speciellt många snygga killar... HAHA! En liten besvikelse, men i slutet träffa vi några som bjöd oss på drinkar och som jag gav mitt nummer till. Haha, don't know why. Men han var trevlig (och han såg rik ut! HAHA!).
Lite slagsmål och sånt var det också, och det var alldeles för mycket folk i slutet. Man ska inte behöva trängas så mycket UTANFÖR dansgolvet, tycker jag. Det blir mest jobbigt och svettigt. Fanny trilla och slog sig rejält också när en vakt skulle komma fram... det var mindre roligt. Såg ut att göra ont.

Men som sagt, jättetrevlig kväll. Dessvärre är man lite trött och seg i huvudet idag. Blir nog en promenad snart... behöver frisk luft!!

Hur var er valborg?! Hoppas ni hade trevligt!!


Kommentarer
Postat av: helis

vad söt du var! :)
jag har några frågor om ang ditt löshår, funderar på att köpa på rapunzel, clips isånnafall. Det står tex "1 tränsbit, 20 cm med 4 clips"
jag har mailat rapunzel och fick svar men jag förstod inte riktigt, och du som har köpt där kan du förklara lite? menar dem att det då är 20 cm långt? tycker du att det var långt nog när du fick hem det,och hur nöjd är du?
Tacksam för svar!
KRAM på dig :)

2008-05-01 @ 12:50:53
Postat av: Cornelia

helis: Det betyder att tränset är 20 cm brett! Längden väljer du i kategorin.. förstår du? :) Finns nog 40,45 och 50 cm om jag inte minns fel.
Kram! :)

2008-05-01 @ 12:54:38
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Malin

Hihi du är jätte söt cornelia =)

2008-05-01 @ 13:02:01
URL: http://lightinmysoul.blogg.se
Postat av: Sonja

ville bara säga att din klänning var jätte söt, och du då.

2008-05-01 @ 13:11:30
URL: http://sonjat.blogg.se
Postat av: Anonym

Din outfit var fabulous, och helhetsintrycket ska vi nog inte ens prata om så snygg som du är! Troligen så charmade du alla killar som fanns i den där lokalen med bara din blotta närvaro! ps Fanny var också jättesöt

2008-05-01 @ 13:37:39
Postat av: M

Så starkt att ta efterrätt två gånger- enormt bra gjort. Kul att det blev en så bra kväll! Hoppas dagen idag blir härlig också.

2008-05-01 @ 14:43:58
URL: http://livsaptit.blogspot.com
Postat av: Malin

Heh tackar, jodå den var bara bra, var hemma med familjen grilalde och drack och sen, sen blev det bålet en sväng vid fiskehyddorna vid öresund :-) ha en bra dag

2008-05-01 @ 14:58:19
URL: http://lightinmysoul.blogg.se/
Postat av: Lina

jag var på 18 års fest hos en kompis! riktigt kul:) as fin outfit igår:) du asså haha

2008-05-01 @ 15:01:00
URL: http://linafredman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klockren outfit och du är så himla söt :) Trevligt att ni hade kul igår!



Har också en fråga angående ditt löshår.. Har du köpt ett färdigt clips-on set eller en träns som du sedan har sytt fast egna clips?



Ha en bra dag! Kram

2008-05-01 @ 16:00:39
Postat av: Cornelia

Emelie: Tack! :D

Köpte färdiga clip on! Jättebra :)

Du med! Kram!

2008-05-01 @ 16:54:04
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du är vacker som en ängel!

Ta hand om Dig o ha en bra kväll:) Kram

2008-05-01 @ 17:02:50
Postat av: lara

snälla snälla cornelia ? :) kan du inte slänga upp receptet på blåbärspajen ni åt ? ^^ skulle vara supergulligt! hihi..

2008-05-01 @ 17:45:02
Postat av: Cornelia

lara: absolut det ska jag göra! ska fråga mamma imorgon om hur hon gjorde den :) det va sån smuldeg liksom. Sjukt god!

2008-05-01 @ 17:57:38
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0