Fredag 9 maj

Yeeees, fredag idag och har en helg framför mig av härligt väder och vila. Ska verkligen sova ut och samla nya krafter. Har blivit lite förkyld nu när det blivit varmare ute, jag brukar alltid bli det. Har fått förkyldningsblåsa på tungan och är alldeles täppt i näsan. Jag blir alltid sjuk på sommarhalvåret, men aldrig under vintern och när det är kallt. Rätt skumt! Kanske för att bakterierna lättare överlever och växer till sig i värmen? Jag vet inte...
I helgen ska jag pressa i solen i alla fall. Satt ju en stund igår och jävlar vad solen tar! Känner kanske inte riktigt för att lägga mig i bikini ännu, men åtminstone linne och shorts. Och på tal om bikinis, jag måste ha en ny... igen. Har några från Victorias Secret som är skitsnygga. Men jag vill ha fler! Jag blir aldrig nöjd alltså, haha. Får se om jag slår till idag... har hittat en del GRYMT snygga på nätet. Visar sen!

Frukosten idag bestod av havrefras med havremjölk, en polarextrem skiva med kesella & paprika + ½ banan. Gott och mättande. Fast inte speciellt rolig frukost. Ska köra på en lite lyxigare nu i helgen. Kanske att äta ute i trädgården?! Shit vad mysigt. Åh nu fick jag en idé. Jag går upp tidigt imorgon, sticker och handlar frallor, pålägg, juice och annat gott. Sen serverar jag det utomhus! Åh. Helt perfekt. Det ska jag göra!

Jobbar hel dag, ENSAM! Alltså han jag jobbar med är inte där idag. Kommer få massor att göra. Blöh. Men jag överlever.
Puss o kram på er!


_________________________________



Kunde inte låta bli. Köpte nyss denna från Salinas. Har velat ha den lääänge nu. Sjukt söt!
Finns att köpa här!

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag önskar att jag hittade en bikini som iaf satt okej. Hittar jag en sådan bryr jag mig inte om hur det ser ut, bara den inte ramlar av mig. Från victorias secret, har de små eller stora storlekar på bikinis? Kram

2008-05-09 @ 08:11:11
URL: http://sarahlillemor.blogg.se/
Postat av: sarah

Förresten lät det apgott med färska frallor och juice! Jag funderar på att pressa egen juice till i morgon och bjuda hem mamma på frukost:) Finns det nått godare än färskpressad apelsinjuice en sommarmorgon? Typ som man får i grekland!:D



Du, är det fun light på bilden med saften från igår? Har undrat om den med jorgubbssmak är god..?

2008-05-09 @ 08:13:34
URL: http://sarahlillemor.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad heter bikinisen?

2008-05-09 @ 08:18:02
Postat av: Josse

sådär blir det för mig också.. blir aldrig förkyld eller riktigt,riktigt sjuk under höst/vinter utan det kommer med värmen sen. skitjobbigt.

bikinin var skitsöt! skulle också vilja ha en ny men jag som fattig student får klara mig med mina från H&M :p .

ha en bra dag!

2008-05-09 @ 08:39:35
URL: http://Juicephine.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Bella: Den heter Carlota :)

2008-05-09 @ 09:06:33
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet du hur man vet vilken bikinimodell som passar en viss kropp? Jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha...svårt



Din var i alla fall jätte fin.

2008-05-09 @ 09:40:37
URL: http://evigkrigare.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åååh :) Gud så sugen jag blev att göra samma sak. Ska nog ta mig en promenad till ica imorgon bitti och handla lite gott! Tack för en härlig blogg! :)



Hade gott! Kram!

2008-05-09 @ 10:22:10
URL: http://raspberrie.se
Postat av: RASA

jättefin bikini :D

2008-05-09 @ 12:09:06
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: Anonym

som vanligt då , "ta det lugnt" ..du är patetisk .. suck*

2008-05-09 @ 14:28:19
Postat av: Cornelia

anonym: Jaha och det vet DU? Bor du i min garderob eller? Vad vet du om jag jobbar hela dagarna och sliter? Vad är det för fel med att ha en skön lugn helg? Är du avundsjuk eller? Eller är du själv bara så jävla patetisk att du tar dig tid att läsa min blogg varje dag? Och vad fan har DU för liv som sitter och tror du är anonym bakom datorskärmen. Passa dig för jag anmäler anonyma idioter som häver ur sig en massa skit, precis som att ni känner mig eller vet exakt vad jag gör varje minut av mitt liv.



Kräk på dig och ha ett förjävligt liv!

2008-05-09 @ 15:32:37
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0