Malmö med Fanny

Träffade Fanny i Malmö. Åt lunch på waynes som vi alltid gör, pastasallad och roiboos te! Roligt att se henne igen, det var himla längesen sist... FÖR längesen. Saknar våra kvällar med naturgodis, minnen och skratt. Längtar tills vi har beställt resan, så vi kan börja planera och längta efter ett visst datum. Något att se fram emot och något att tänka på när man mår dåligt.
Kanske ska bowla med Fannyälsk på tisdag. Vill så jävla gärna! Älskar bowling, även ifall jag är så sjukt dålig på det. Jag måste ha sånna grejer i rännorna som småbarnen har... annars är det ju omöjligt! Haha!
Gick lite på stan idag med efter att vi ätit på waynes. Jag köpte ingenting dock, vilket är himla ovanligt för att vara jag. Men fyfan vad mycket folk det är i Malmö på lördagarna. Därför nätshopping är så grymt bra, jag hatar nämligen att trängas bland stressade människor. Usch!

Hoppas ni haft en bra dag! Puss

Haha, vi sitter i nån massagestol på Triangeln.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bowling är kul :)

2008-03-15 @ 19:03:34
URL: http://samdra.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi min pojkvän/fästman är rankad 3a i väsmanland på bowling, samt vann posten KM i västmanland, coolt! =)

2008-03-16 @ 00:20:27
Postat av: Melinda

Gud vad söta ni är på den bilden =)

2008-03-16 @ 13:04:25
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Julia

jag håller med, tycker mycket bättre om att handla på ätet ^_^ gör det i princip alltid.

2008-03-16 @ 15:42:44
URL: http://ibebeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0