Jippie!

Kom hem idag efter jobb, och mamma hade fixat lunch till mig. Så snällt! Hon var också jätteglad och berättade att nu äntligen ska vi göra om våran trädgård på framsidan. Underbart!! De börjar redan imorgon och fixar. Shit vad spännande! Vi ska ju göra om vårt garage också som jag berättade igår, där vi ska ha galleri med mammas tavlor. Åh kommer bli så fint! Och så ska vi resa! Och mamma har lyckats fixa ihop (förhoppningsvis) större delen av kostaderna av resan. ÅÅÅÅH!! Det kommer liksom verkligen bli av nu!!

En till bra sak... snön har nästan smält bort! Jippie. Våren är snart här, resan snart beställd, trädgården fixad, galleriet fixat, påskledigheten är snart här... massor av positivt!

Jag är glad idag! (Även ifall jag har ångest över lunchen)
Fuck den jävla ångesten... pallar det inte! *Tänka på annat*

________________________________

Uppdat.

Alltså fyfan, detta är så jävla creepy att jag mår illa. De som ska komma hit imorgon och "fixa vår trädgård" är BEDRAGARE! Mamma ska ringa polisen och grejer nu. De hade tydligen varit riktigt otrevliga och hotfulla mot folk de lurat... jag vill fan inte att min mamma ska vara här ensam imorgon när de kommer. Hon har inte ens fått ett telenummer till dom, så hon kan inte ringa och tacka nej. Alltså fan vad scary! Hoppas polisen tar detta på allvar... jag tycker inte om sånt här!



Kommentarer
Postat av: Malin

LÅter härligt.Vill själv till thailand men det e nog lite för dyrt, hehe :) ha en bra dag

2008-03-19 @ 13:09:26
URL: http://lightinmysoul.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har funderat lite över vad det är för en klinik du går på? Tror inte att du har nämnt det, eller så är det bara jag som har missat det? Din behandlare verkar underbar :) vet du vad hon har för utbildning?

2008-03-19 @ 13:23:41
Postat av: Anonym

Dom kommer ju från Irland och är Zigenare, och lever på att lura villägare ju.

2008-03-19 @ 15:07:30
Postat av: Lina

läskigt.. hoppas också polisen tar det på allvar!

2008-03-19 @ 15:12:08
URL: http://fraaans.blogg.se
Postat av: linnea

uch gud vad läskigt, förstår att du inte vill lämna din mamma själv med dem :O fan vad drygt med sånt folk som bara vill bedra!

2008-03-19 @ 15:18:18
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: emzi

Gud vad skrämmande. Hoppas det fixar sig.

2008-03-19 @ 15:24:45
URL: http://emmelemzi.wordpress.com
Postat av: Josse

hoppas det löser sig, hade känt mig lite orolig jag med. men bedragare hus, de tar bara pengarna utan att göra någonting eller?

2008-03-19 @ 15:26:27
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: Det är en liten klinik som ligger i trelleborg alldeles vid lasarettet! :) Hon har är utbildad till sjuksköterska :)
**
**
anonym: Zigenare? Nä dessa var från England.
**
**
Josse: Jag vet inte riktigt, eller så gör de bara ett skitjobb! :/ Tråkigt att det finns folk som lurar sådär..

2008-03-19 @ 15:52:06
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0