Jävla skit!

ÅÅÅÅH! Var och hämtade skorna jag beställt hos haléns för typ 2 veckor sen. För det första har dom tagit fel sorts betalning. Jag valde INTE kredit, men det satte dom det på ändå. För det andra, skorna var ca 2-2½ cm för stora!! Jag mätte mina fötter jättenorgrannt och gick efter deras tabell. FYFAN VAD IRRITERANDE! Så nu måste jag packa in skiten igen, gå hela jävla vägen till posten och sen ringa dom jävlarna och fråga varför i hela friden de satt det på kredit.
Förresten så var kvalitén urkass!!

Aldrig mer haléns säger jag bara.
Tack gode gud att asos, la redoute, victorias secret, ellos och topshop finns!


Kommentarer
Postat av: Lollo

tråkigt när det händer! och dålig service!

2008-03-12 @ 14:46:32
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Salo

Jag håller absolut med!!!
Det tog ca 2 månader innan jag fått det rätt skor!
Jag beställde ett par rosa pumps, fick först fel skor och fel storlek. Sen visade sig att min storlek var för stor, precis som du skrev, ca 2 cm för stora! Så jag besäller en storlek mindre, och då är det nästan för små?!

Aldrig mer Haléns!

2008-03-12 @ 17:33:15
URL: http://isabelsalos.blogg.se
Postat av: Anonym

det står kredit på pappret även om man inte tagit det. var så för mig med. men fick hem en faktura nån vecka efteråt..

2008-03-12 @ 17:58:53
Postat av: Thepreciousgirl

Salo: Men gud! Dåligt! Jag trodde ju att halens var bra! :(

2008-03-12 @ 19:16:58
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0