Heeej sweethearts!

Fikan med Rebecca var supermys. Hon är en så söt person, både insida och utsida! Vi satt på waynes i Malmö (den på gågatan). Jag drack en smoothie, som var helt okej men jag gör godare hemma! STORT minus var att den kostade 34 jävla kronor. Trodde först de skämtade... 34 kronor för en blandning av lite yoghurt och frukt, det är de inte värt!!! Max 20 spänn alltså... smoothien kan ju inte vara värd mer än 5-10 kronor! Jaja, vi hade mysigt i vilket fall!

När jag kom hem hade mamma fixat en jättegod middag. Quornbitar med pitabröd, tzatziki, tacosås och grönsaker. MUMS!

Är på bra humör idag! Helt underbart. Hoppas det håller i sig. Imorgon ska jag dock till kliniken och väga mig... VILL VERKLIGEN INTE! Jag är livrädd...
Men på kvällen kommer en vän hit och myser. Ska bli roligt att träffa dig igen sötnos!

Missa inte Top model ikväll!! Det är dags för makeovers, vilket är något av det roligaste i hela serien. Har dock redan sett säsong 9, men det skadar inte att se igen.
Hoppas ni mår fint! PUSS!

image1357

Kommentarer
Postat av: sprite_zero

Det kommer gå bra, håll fokus på positiva saker och dig själv =)

hur gör du dina smoothies?

btw. jag älskar också blodpudding! och du blev jättefin i håret!

2008-03-05 @ 18:55:27
Postat av: Emelie

Klippningen ser jättefin ut! :) Tycker din färg på håret nu ser fantastiskt fin ut, alldeles lagom ljust! Har ju förstått att du vill ha det ljusare, men det skadar ju inte att vänta ett tag till när det är så fint nu med! :)
Använder du stavmixer när du gör smoothies eller något annat? Mina blir aldrig bra, alldeles för klumpiga.. Tips?

2008-03-05 @ 19:02:40
URL: http://olyckssystern.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

sprite_zero: Tack sötnos! :D Jag brukar göra dom med frysta bär och lite havremjölk. Ibland lite sötningsmedel eftersom de frysta bären brukar vara lite sura. Eller ha i banan! Perfekt sötma. Eller yoghurt om man vill ha tjockare konsistens! :D
**
**
Emelie: Tack!
Nej jag använder en vanlig mixer, den från OBH nordica som finns i 3 olika färger, rosa, vit och svart. Har den vita ;D Mycket najs!

2008-03-05 @ 19:08:01
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Karin

smarrig bild! ser fram emot top model ikväll :)

2008-03-05 @ 20:05:46
URL: http://rueframboise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0