Sockersött



Jag är inte en sån person som klär mig i enbart söta kläder. Jag kombinerar gärna tufft och sött. T.ex en blommig klänning tillsammans med ett par pilotbrillor och skyhöga pumps, eller skinnjacka om det nu inte är för varmt.
Denna outfiten skulle jag ha "brutit av" med ett par tuffa brillor faktiskt, det hade räckt. Allt detta är jag SÅ sugen på att köpa. Åh jag vill! Förresten så är outfiten himla lik den jag la upp igår, fast ändå annorlunda!

Klänningen är från Forever 21
Ballerinaskor från Accessorize
Väska och armband från Asos
Läppglans och nagellack från NARS


Kommentarer
Postat av: Maria

otroligt fint att ta på sig det en sommarkväll :)

2008-06-05 @ 14:05:56
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0