Sjuk?

Jag är typ sjuk. Huvudet värker, det smakar äckligt i munnen, allt luktar och smakar svinäckligt, jag är riktigt trött, magen gör ont och nacken är stel och värker. Typiskt virus. Fyfan... och ändå jobbar jag. Borde gå hem. Men fan vad jag har svårt för att visa mig "svag". När fan har jag blivit sån? Jättekonstigt...

En kul grej är att mina kläder från Topshop kom idag! Allt är SUPERFINT! Hann inte prova det på lunchen bara, men jag tror det ska passa. Klänningen är SJUKT fin. Ooh! Ni får se bilder ikväll.

Lunchen idag var jättegod också. En liten omelett med rökt lax, grönsaker och en fullkornsmacka med keso och sallad. Bilder på det kommer också ikväll.


Fyfan vad jag mår dåligt nu... omg. Får se om jag går hem...


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0