Shopping

Det blev en del grejer som fick följa med mig hem. Är jättenöjd! Hittade inga kläder... men det har jag ju tillräckligt av egentligen. Och oftast hittar jag snyggare kläder på nätet.

Idag köpte jag detta.

En brun jättesnygg väska från Åhléns, för bara 249 kronor!! Vilket kap. Den är mjuk och den bruna färgen är jättesomrig.
Örhängen från H&M, 19.50 kronor.
Foundation från Loréal "Matte Cashmere" för 160 kronor.
Ny foundation brush från Åhléns, 98 kronor.
Mascara från FACE, 165 kronor.
Ljusa slingor från Schwartzkopf, 130 kronor. Jag ska bleka mitt hår idag eller imorgon, beroende på när mamma pallar hjälpa mig. Tror jag kör hela håret. Det lär bli sjukt slitet... men det växer ju ut igen. I värsta fall får jag klippa mig lite kortare. Men vad gör det... jag vill bara få mitt hår ljust! Och SÅÅ slitet har jag nog inte. Det är mest torrt. Får göra massvis med inpackningar och vårda håret bättre när jag blekt det. Kanske tar allt, kanske inte. Beror på vad jag känner för i stunden. Hoppas jag återkommer blond och lycklig, och inte något annat. Haha!! Före och efterbilder kommer i alla fall.

Puss!












Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina saker du har köpt!

Skriv gärna sen hur foundation är.

Kram

2008-06-14 @ 14:45:45
Postat av: piimmie

Hej! jag tycker inte att du ska bleka allt håret på en gång, det sliter alldeles för mkt. när man gör en blondortvätt på salong, så är det inte bara blekning man tar på hela håret, utan man blandar ut det med t.ex. schampo, vatten o så. dessutom använder man lägre lr högre styrka på vätesperoxiden beroende på vad man vill ha för resultat.



skulle råda dej att fortsätta göra slingor, för bäst resultat!speciellt eftersom du använder köpe-blondering.resultatet blir inte samma som med den blekning som vi använder på en frisörsalong.

hoppas det blir bra! kram

2008-06-14 @ 15:14:56
URL: http://piimmie.blogg.se/
Postat av: RASA

jättfin väska :D

2008-06-14 @ 16:25:29
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: Josse

Älskar väskan! Sådan foundation har jag med, superbra är den. Ha en fin kväll.

2008-06-14 @ 17:25:04
Postat av: Elin

Har också de där örhängena :)

2008-06-14 @ 21:47:05
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0