Saker jag vill göra

Tänkte skriva en liten pepp-lista som jag ska titta på när jag mår dåligt. Dessa saker vill jag göra när jag blir frisk och mår bra i kropp och själ. (Både nu och senare i mitt liv)

Läsa någon rolig kurs. Kanske foto eller målarkurs?

Börja rida någonstans, inte lektion. Utan kanske hyra en häst ett tag! Bara njuta av det jag en gång inte kunde leva utan.

Åka till New York med ett gäng vänner. Festa, shoppa och sola i Central Park!

Gå en kurs om hälsa, kost och träning (ja jag är intresserad av det, och nej, inte bara pga. att jag har ätstörningar!).

Flytta hemifrån. Till en söt lägenhet, som jag kan inreda alldeles själv. Måla, fixa och dona.

Ta körkort och köpa egen bil.

Försöka uppfylla min dröm att bli stylist.

Skaffa barn.

Gifta mig på en öde strand någonstans i världen.


Några saker att se fram emot i livet i alla fall. För vem har sagt att detta är omöjligt? Det enda som behövs är en vilja, och det har jag!

Kommentarer
Postat av: FANNY

Jo, det är sant men just nu känns det förjävla jobbigt! Allting snurrar runt i huvudet och ingenting blir som det ska eller som jag vill. USCH! Ja, jag vet, vi båda mådde skit just vid denna tiden och när vi träffades så blev allt PERFEKT! Vill ha det så NU! Vi behöver varandra nu nu nu nu!

Det är bara 5 dagar kvar i min skola... Massa sommarshow och sånt, så nu måste jag bli pepp! Men jag kommer säkert bli det när all stress är över... SHIT vad allt snurrar just nu, är både YR I KROPP OCH I SJÄL.



Du är också bäst Cornelia! Vi älskar varandra nu och föralltid!

:)

Jag saknar dig och allt!



Måste få peppen.

Maten går dåligt för mig med just nu :(

Har ett jävla virus i kroppen och mår illa HELA TIDEN!



Puss

2008-06-11 @ 20:28:08
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: Åse

åh, jag gjorde också en sån lista härom dagen med saker jag vill göra bara för min skull och för att det är roligt när jag mår bättre. jag skrev typ börja i en kör igen, börja rida igen, engagera mig i någon välgörenhetsorganisation :)

jätteviktigt att ha såna friska, sunda intressen tror jag! man glömmer så lätt bort vad man egentligen tycker om att göra när man är sjuk.

stor kram!

2008-06-11 @ 21:02:04
URL: http://aasemaja.blogg.se/
Postat av: ninni

du klarar det! jag hejar på dig :)

det är inga orimliga önskningar och jag tror absolut att du får det :)

2008-06-11 @ 21:13:18
Postat av: Cilla

Min häst står till ditt förfogande, när du vill :)

2008-06-13 @ 21:36:05
URL: http://cilleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0