Onsdag 11 juni

Det funkade inte att skriva några inlägg igårkväll i bloggen. Är jag förvånad? Nej! Hatar det nya bloggsystemet. Vafan bytte de för? Det är ju sämre nu än någonsin!! Så sjukt irriterande när man har något att skriva om, så går det inte! Äh slutgnällt nu.
Igår var det ju fotbollsmatch. Jag såg den inte... men jag hörde dessvärre från en jävla bar ett stenkast från mitt hus. Ett jäkla skrikande och tjoande, och HÖG MUSIK! Gå och lägg er förfan. Jag hade öronproppar i, men det hjälpte inte. Dom festar där varje dag, mitt i bostadsområdet. Vi står ut med mycket här om helgerna, och det gör väl inte så mycket... men på vardagarna! LÄGG NER! Mamma ska ringa dit och klaga idag. De har liksom inte lite störig musik igång, de skruvar upp på max med full bas och allt. Och till typ 3 på natten! EN VARDAG!

Oj. Gnäll gnäll. Läget med er då? Med mig är det väl inte så bra. Är på dåligt humör, ångestfylld och trött. Hade velat sjukskriva mig eller nåt. Seriöst. Jag klarar inte detta livet längre. Stress, för lite mat, trött, ångest och tvångstankar. JAG ORKAR INTE! Kan ingen komma och rädda mig? Ta mig bort ?!

Idag ska jag (förhoppningsvis) dricka en näringsdryck. Men när? Ikväll? Vet inte om jag pallar dricka den på jobb. Visst, jag kan hälla över den i en flaska. Men får jag ångestattack eller nåt på jobb så dör jag. Bättre att ta den ikväll kanske... och sen när jag blir ledig så dricker jag den på eftermiddagen.
FAN jag orkar inte! Jag känner precis som jag gjorde när jag gick i skolan... att jag inte klarar det samtidigt som jag försöker bli frisk! Jag behöver vila, jag behöver ett icke stressigt liv, jag behöver få tid till att tänka på mig själv... jag behöver ha tid till att bli frisk!!

GUD vilket tråkigt inlägg. Jag tror ni märker av mitt sugiga humör... ber om ursäkt.
Vill gå och dö eller nåt! Men ni får ha det så bra iaf.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: kikki

Hej! :) Brukar läsa din blogg, och jag tycker du borde ta ditt mående på större allvar än du nog gör. Om du inte orkar jobba ska du inte göra det. Du måste ta hand om dig, och se till så du blir bättre. För nu när du jobbat så mycket har det knappast blivit bättre verkar det som? Jag förstår att ditt jobb betyder mycket för dig och att du inte vill förlora jobbet, men vad säger att du inte kanske kan få komma tillbaka när du blivit bättre? Försök att ta hälsan i första hand, och det finns andra jobb också även dom du trivs med det du har. Men jag tror innerst inne att du tkr att det är viktigast att DU mår bra och kan få leva ett normalt och friskt liv och skaffa familj och allt sånt där :) Men kämpa på! Kramar!

2008-06-11 @ 08:39:49
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej tjejen!

Har följt din blogg väldigt länge och läst om alla dina framsteg och bakslag. Brukar inte ge några kommentarer men kände att jag nu ville skriva några rader.

Vet precis vilket helvete det är att kämpa mot en ätstörning. Ge inte upp hur meningslöst det än känns.

Den senaste tiden har jag fått uppfattningen att du känner dig orkeslös och svag. Man ser på bilderna som du lagt ut den senare tiden att du har tappat i vikt. Det är jättebra att du själv är medveten om det och att du inte kan fortsätta så som du gör.

Tycker absolut att du ska kontakta en dietist för att få hjälp med maten. Har själv kontakt med en som faktiskt har hjälpt mig en hel del. Det är viktigt att man lyssnar till sig själv och ifall du känner att du behöver sjukskriva dig så tveka inte. Ditt liv och välmående borde vara mycket viktigare för dig än alla pengar i världen.

Ta hand om dig bättre vännen. Det finns bara en AnnaCornelia!

2008-06-11 @ 12:33:16
Postat av: FANNY

Jag känner mig EXAKT likadan! Och ALLT ÄR SKIT :( vi måste rädda oss själv och varandra och sen RESA

2008-06-11 @ 19:02:22
URL: http://beautifulflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0