Hemmagjord glass

Nu ikväll blev jag himla sugen på att göra en smoothie. Det slutade med en riktigt god glassliknande vitaminbomb istället. Riktigt gott var det! Passar perfekt till detta svettiga vädret.

Det enda jag hade i var naturell yoghurt, frysta hallon och fryst banan. Om ni vill ha den sötare så ta i honung eller florsocker. Eller kanske mer banan? Mixa inte isönder allt. Utan låt det vara kvar bitar av hallon! Ät direkt när du mixat klart. Mängden av de olika ingredienserna spelar mindre roll. Själv hällde jag bara i lite lagom.





Kommentarer
Postat av: karin

åh, det måste jag testa :) låter och seeeer väldigt gott ut :D :P

2008-06-09 @ 10:48:33
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0