Frukost 6 juni

Godmorgon! Idag är det Sveriges nationaldag. Vädret är perfekt, det blåser minimalt, solen skiner och det ska bli uppemot 30 grader! Stranden väntar, Fanny och en kompis till henne kommer hit och solar, badar och äter glass. Ikväll blir det middag hemma hos mig och lite firande av nationaldagen. Ibland bara älskar jag Sverige! Svenska sommrar med jordgubbar, sol, bad och glass är något av det bästa som finns!
Har startat dagen på ett bra sätt också. Med en helt sjukt god frukost!
Den bestod av en fruktsallad med sharonfrukt, fryst banan och äpple. Till det två skivor mörkt bröd med ost och gurka, och den andra avokado med örtsalt. Kan inte bli bättre!
Förresten så var studentfesten jättetrevlig igår! God mat och glada människor, underbart! Minus var alla myggor som bet mig. Ajaj!







Kommentarer
Postat av: Ellinor

mumma vad din frukost såg fräsch och god ut. bra med lite inspiration!!

2008-06-06 @ 09:15:39
URL: http://www.ellinorssblogg.se
Postat av: Johanna

Jag blir alltid hungrig när jag kollar in din blog :) Hoppas du får en bra dag! Sköt om dig :)

Kramar

2008-06-06 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0