19 juli, lördag

Godmorgon! Wiiiiii *sträcka på*. Är jättetrött. Känns som jag skulle kunna ligga kvar i sängen hela dagen, men nja. Lite tråkigt kanske. Idag ska vi fira min mamma som fyller år imorgon. Blir lite släkt och vänner som kommer hit och käkar lite god mat, snackar och har det bra. Mamma ville inte ha någon present av mig... som vanligt. Hon tyckte jag skulle spara dom pengarna till Thailandresan istället. Kanske smart, men något litet vill jag ändå ge henne. En blomma och kanske något te. Tycker hon kan börja dricka te istället för 20 koppar kaffe om dagen. Förstår faktiskt inte hur man kan tycka det är gott? Det är inte äckligt, men VARJE dag, och helt sjukt många koppar! Nja. Det räcker med någon gång då och då. Igår drack jag faktiskt kaffe, det var gott. Men jag får ont i magen av det, och te är miljontals gånger godare. Går ju att variera i smak också! Mina favoriter just nu är "Sommarsaga" och "Yogite" med chokladsmak. Skitgott!!

Det känns som jag redan borde börja packa till Kreta-resan. Lite tidigt kanske, men jag har så jäkla svårt för att bestämma vad jag ska ha med mig. Har köpt sjukt mycket nya kläder på sistone, och allt kan jag ju inte ha med mig. Mina kläder från topshop som jag beställde i måndags har inte kommit än, tror de kommer på måndag. Spännande! Sen har Josefin köpt en jumpsuit jag varit ute efter i evigheter, från Cubus. Hon skickar den i helgen så den borde komma i början på nästa vecka. Snällt va?!! Gullunge! Den ska också med til Kreta, om den nu passar!

Exakt nu, klockan 10:00 öppnar de på Resia. Mejlade om biljetterna igår, att de inte kommit än. Så jag hoppas på svar annars ska mamma ringa ner dom. Har ju faktiskt betalt för att få dom hemskickade!! Tydligen har vi råkat beställa flygmat också... lite onödigt ju! Brukar vara fett äcklig mat på flygplan. Men eftersom vi åker så tidigt så kanske det är skönt att äta lite frukost på flygplanet. Jaja! Får se! Någon som kanske åkt med Thomas Cook Airlines och vet hur maten är på dom flygen? Vad serveras?

Vi hörs senare. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Maten på Thomas Cook Airlines är av de bättre. Med tanke på vad man ibland får på dyrare bolag, som IcelandAir, så är detta godare. T o m min kräsna sambo tyckte att maten var helt ok. Frukosten ombord TC Airlines har jag inte smakat, men den borde också vara helt ok.



Mvh/ Kristin

2008-07-19 @ 10:23:47
URL: http://knudan.blogspot.com
Postat av: Joanna

svar: hejhej!

får hjälp för vadå? jag har inte anorexi. :)

hur mår du idag? lider du fortfarande av anorexi? <3



p.s mejladressen stämmer inte, vill inte ge ut min.

2008-07-19 @ 10:39:33
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se/
Postat av: FANNY

Vem är josefin :)?

haha blir lite nyfiken. allt kommer lösa saj älskling:D <3

2008-07-19 @ 10:41:34
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej!

Jag håller med ovanstående kommentar - maten på Tommas Cook är av det bättre slaget vad gäller lunch/middag.



Dock måste jag kanske göra dig besviken nu - jag flög med dem till kreta i juni och då fick vi fruksot på planet. Den höll inte alls samma klass som middag/lunch enligt mig.

Lite omelett med typ bacon och något tomatgrejs, en liten fruktsallad som inte alls var någon höjdare, en kanelgiffel samt bröd.



Jag, med mina till viss del fortfarande ätstörda tankar, som har svårt för frukost övehuvudtaget fick inte i mig så mycket och blev klart besviken.

Dock ett plus för att man kunde byta brödet till grövre bröd!



Hoppas ni får en bra resa och att du inte håller med mig om flygmaten. ;P



2008-07-19 @ 11:01:42
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: Carro

Gomorrn :)

Härligt det låter med Kreta, du har inte rum i resväskan? ;)

Vi var där nere för två veckor sen o hade det jätte skönt.

Var på Kreta ska ni?



Kram!

2008-07-19 @ 11:33:04
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0