Shoppingen idag

Det blev lite shopping idag. Och vet ni? Jag gick in på hemtex idag. Det händer typ aldrig, men jag ska börja köpa fina saker till mitt rum, istället för bara kläder, kläder, kläder. Köpte det fiiiiina påslakanet som förut kostade 600 kronor, men va nersatt till 239!!! Nån satingrejs i ljusgrönt. Love it! Och två ljusstakar från lagerhause. Också nedsatta, kosta bara 29 kronor styck. Sen en top från h&m som jag bara ääälskar.
Sen stack vi till mina kusiner. Åt lite småplock - bröd, pålägg, oliver, grönsaker, ost, ajvar... lite tapas liknande. Är jättetrött nu och är så JÄVLA glad att jag är ledig!! Wohoooooo. Ska ta en morgonpromenad imorgon, göra fint i mitt rum och bara strosa runt.
Hoppas ni mår UNDERBART! Puss på er.








Kommentarer
Postat av: Linn

ah, visst är de kul att köpa saker till hemmer/rummet =D. snygg tröja by the way =)

2008-07-06 @ 21:33:01
URL: http://s0eet.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Jättefin tröja!

2008-07-06 @ 23:29:41
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: linda

vet du vad som skulle vara kul - jag kom just på det som idé till din blogg :) Att du skulle ta foton på ditt rum och skåpen i ditt rum och kanske i köket också, och sedan sätta upp dem här på din blogg? Vad tycker du om idén? Det är så många som är intresserade av ditt liv att många säkert skulle uppskatta det :) sköt om dej!! kram

2008-07-07 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0