Klaaaart!

Nu är resan betald och klar! Wiiiii. Kreta here we come. Längtar jättemycket. Blev en del klydd med pengar, konton och grejer men det löste sig till slut! Kommer bli så jäkla bäst denna resan! Lyx, varmt, sol, bad, fest, drinkar, god mat, skratt... allt!
På tal om varmt så är här så in i helvetes varmt i mitt rum. Ska nog ut en promenad nu. Ska äta en sallad med kräftor och fetaost till middag idag! Mumsiiii. Och bröd! Lite grekiskt ju! Fetaost är något av det godaste som finns. Äkta grekisk fetaost som smälter i munnen. Åh ge mig!!


Kommentarer
Postat av: sarah

TACK sweetiepie! Känns så jävla mycket lättare när folk tror på en!

Salladen lät supergod, fetaost är bara helt underbart. Tänk dig när du o fanny sitter där med varsin grekisk sallad och nybakat bröd på en uteservering vid havet efter en dag på stranden! Liiite avis är jag allt:P

2008-07-09 @ 16:54:18
URL: http://sarahlillemor.blogg.se/
Postat av: camilla

GRATTIS! gud vad skoj!

Grekisk mat är jättegod. Jag var där i slutet av maj och jag vill tillbaka nu på en gång =)

Fetaosten där är helt underbart god.

kram

2008-07-09 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0