Bästa filmen någonsin!!

Filmen var helt jäkla underbar! Jag satt och log, skrattade, ville dansa och sjunga hela filmen. Helt fantastiskt bra film! WOOW! Ni som inte sett den MÅSTE se den!!!! Jag tror inte någon av er blir besvikna faktiskt. Stort plus att den är inspelad i Grekland, nu längtar jag bara ännu mer tills torsdag då jag åker dit!

Efter filmen köpte vi Thailänds mat och stack hem till min kusins lägenhet, alldeles brevid Turning Torso. Jag åt kyckling i kokosmjölk och cashewnötter. Riktigt gott!!

MMMMM jag vill bara dansa och sjunga alla ABBA låtar. Denna filmen kommer jag leva på lääänge. Ska köpa den direkt när den kommer ut.



Kommentarer
Postat av: Maya

Jag såg dig när du stod utanför Sf, med solglasögon på faktiskt!

Tyckte att jag kände igen dig, och kom på lite senare att det kanske var du... :)

2008-07-20 @ 21:37:35
URL: http://mayahitodit.blogg.se/
Postat av: elin

haha jag är också HELT såld på den. bästa filmen ever, riktigt undeeerbar!

2008-07-20 @ 22:39:37
URL: http://bebygrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0