Tisdag 8 Januari

Känner inte för att göra nåt alls idag. Hela grejen som hände igår sitter fortfarande i. Har röster i huvudet som säger massa skit hela tiden. Vet inte hur jag ska bli av med dom. Går inte bara att strunta i... jag har försökt. Kanske blir det bättre om jag får jobba några timmar? I hope so. Trivs så bra på jobbet. Alla ser mig som en bra person, de tar hand om mig på ett helt annat sätt än jag varit med om förr. De ser mig som en av dom! De behandlar mig vuxet. Och det är så sjukt skönt att det är killar jag sitter med. Så fort jag var nere hos tjejerna... ja vad tror ni de pratade om? Jo, bantning. Såklart. Om viktväktarna. Hon ena sa att hon hört att en påse popcorn innehåller typ hela dagsbehovet i points. Öh. Mhm. Tur att jag inte tycker om popcorn dårå...

Jag är helt svullen om ögonen idag efter allt bölande igår. Blev ju inte bättre när jag såg på Extreme Home Makeover på tv3. Haha, gråter alltid till det programet. Men det är ju så jäkla bra!! Människorna som får nya hus, de förtjänar det verkligen.

Jaja, ni får ha en bra dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: rebecca

GUMMAN! du vet mkt väl att dte med popcorn tex är fel! tur att du trivs med killarna! lyssna inte så mkt på alla andra älskling. TRO mig jag vet att det är svårt! men du måste TRO på DIG själv!½ och inte på alla andra

2008-01-08 @ 10:28:18
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: sara (enimängden, rosalilamoln)

jag jobbar också med killar enbart. hade aldrig klarat ett jobb med tjejer.

2008-01-08 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0