Shopping!

image990

Dove summer glow 50 kr h&m
Bronzer 79 kr Isadora
Strumpor 79 kr h&m
Maybelline volum express mascara 79 kr h&m
Långt halsband 69 kr I.me.my
Puderborste 39 kr h&m

Köpte även en supersöt stor tekopp med ett hjärta på från Duka. Är nöjd med dagens inköp. Hittade ett par skitsnygga jeans på JC också, men de hade jag inte råd med. Svarta stuprör i grymt skönt material! Men jag vet inte om jag vill ha svarta jeans till våren... och jag har redan så mycket svart. Min skinnjacka, stövlar och vantar är redan svarta... kanske blir lite väl mycket? Och jag tycker ju om färger. Så ett par ljusblåa jeans är vad jag letar efter. Stuprör!! De ska sitta riktigt slimmat. Helst så billigt det bara går. Någon med tips?!

Gick förbi Ticket också, där de säljer resor. Tog en stor bunte med resekataloger, från Ving, apollo och massa annat. Ska gå och läsa dom nu! Måste hitta nåt bra att resa till. Billigt, varmt, soligt, klart vatten... mmm! Kanske till och med kan övertala mamma att vi ska åka till Thailand nästa vinter? Egentligen är det ju pengarna som fattas... men ååh jag vill så himla mycket!

Hoppas ni mår bra!
PUSS!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad bra att du är nöjd med dina inköp. Det är alltid roligare att komma hem från en shoppingrunda nöjd, än att komma hem tomhänt :P
Jag har också shoppat lite idag. Köpte en söt t-shirt för 15 kr och en liten klänning för 74kr :D Så jag är också nöjd.
Jag vet inte riktigt vad för affärer det finns i malmö, men när jag ska köpa stuprörjeans går jag alltid till Cubus (i göteborg). Där har de oftast snygga jeans till bra pris :)
Kram

2008-01-19 @ 17:16:53
Postat av: Carro

Cheap monday har ljusa jeans som sitter riktigt tight! Finns bland annat på Weekday.

2008-01-19 @ 17:20:05
URL: http://carouline.blogg.se
Postat av: josse

den där mascaran är så himla bra :D . kolla jeans på H&M, kanske inte har så många ljusa nu men det ska komma in nu i februari-april någongång. annars cheap monday ja.. billiga och snygga!

2008-01-19 @ 17:39:26
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: matilda

Superfint halsband du hittat! :)
Hm, jag tycker att det är svårt att hitta jeans som man verkligen gillar :D håller med dig om att svart kanske är lite trist till våren, men går ju att ha nästan vad som helst upptill :)
Men som dom andra sa, kolla cheap monday, dom har flera ljusa jeans har jag för mig :)
kram!

2008-01-19 @ 17:54:42
Postat av: Sara

den mascaran är skit bra (: Lyckad shoppingrunda :) .

Hoppas ndu hittar nått nu , & att du komme riväg med :) . Tgailand är ju inte helt fel :)

2008-01-19 @ 18:28:14
URL: http://saarrraa.blogg.se
Postat av: Anonym

det är varmt på vintern i thailand också gumman :D

2008-01-19 @ 19:01:26
URL: http://beautifulflower.blogg.se
Postat av: fanny

ja menar sommaren :P haha o hela inlägget kom inte ens med :( jävla blogg.... :O

2008-01-19 @ 19:02:14
Postat av: Thepreciousgirl

fanny: ja men då är det regnperiod ;D inte så kul..

2008-01-19 @ 19:21:09
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0